Hallo, Ik vroeg me af of andere mensen een soortgelijke ervaring hebben. Mijn baby van bijna 8 maanden wil namelijk bijna geen bijvoeding. Ik lees met verbazing over baby's van 7 maanden die hele boterhammen naar binnen werken! Mijn baby lust echt geen brood (eet maximaal een stukje van 2x2 cm), en in het algemeen lijkt hij weinig interesse te hebben in ander eten. Ik geef hem bijvoeding in stukjes, heb ondertussen ook al gepureerd geprobeerd, het maakt echt geen verschil. Hij krijgt wel wat naar binnen (dat zie je terug in zijn ontlasting), maar het zijn naar mijn idee kleine hoeveelheden... Als hij bijvoorbeeld een paar kleine stukjes peer op heeft wil hij gewoon niks meer, ook al bied ik het aan, hij is niet meer geïnteresseerd en kijkt alleen maar rond. Ik heb vooral het gevoel dat hij moeite heeft met slikken. Hij kan bijvoorbeeld een stuk broccoli in zijn mondje stoppen, en dan zit hij heeeel lang met zijn mond vol broccoli, waarna hij iets doorslikt, maar de rest spuugt hij weer uit. Dus ik vroeg me af of andere mensen dit ook hebben meegemaakt, wij zijn namelijk al 2 maanden aan het oefenen met bijvoeding en het gaat niet echt veel beter dan in het begin. Ik wil hem ook zeker niet forceren, dit werkt averechts, maar vind het toch een beetje raar dat hij niet echt veel geïnteresseerd lijkt te zijn. Alvast bedankt voor jullie reacties! EDIT: Oh, sorry, dit is natuurlijk niet het goede forum, kan iemand dit misschien naar "Voeding" verplaatsen?