gewoon op het eigen kamertje in het eigen bedje, en overdag dat zal varieren. ik denk dan vooral in de box om hem een dag en nacht ritme te laten krijgen.
Mijn dochtertje sliep toen vaak in de hangmat in de box. en snachts in de wieg bij ons op de kamer Nu weet ik het nog niet. Misschien toch maar een wieg kopen
Die van mij gaat dadelijk in het eigen ledikantje in de eigen kamer, ook snachts slaapt het daar gewoon. Nu heb ik het wel erg gemakkelijk, heb een appatement dus alles is gelijksvloers.
Mijn dochter sliep overdag in haar eigen kamer, 's avonds reden wij de wieg naar onze kamer zodat ze bij ons kon slapen. Ze was beneden tijdens voedingen of als ze gewoon wakker was. Ze heeft ongeveer 10 weken bij ons op de kamer geslapen. En tot een half jaar in de wieg. Nu slaapt ze lekker in haar eigen bedje op haar eigen kamer (mag ook wel met 21 maanden )
Om de hele dag alleen om zo'n dun boxkleed te liggen lijkt me ook niet goed nee! De kraamverpleegkundige op deze site gaf de tip er dekens onder te leggen en zelf zit ik dus te denken aan een aankleedkussen. Er schijnen zelfs boxmatrasjes te zijn!
het wiegje staat naaast ons bed en het ledikantje waar die na een aantal maandjes ingaat staat gewoon op zijn kamertje
Mijn zoontjes hebben, zolang ik bv gaf, steeds in hun bedje naast mijn bed gelegen. Vaak viel ik tijdens het voeden gewoon in slaap en werd ik wakker met de kleine naast me in bed. Als de bv gestopt werd, gingen ze dan hun eigen kamer in. Ook deze keer ga ik het zo doen.
Overdag in de wieg en s'nachts in de wieg. Als de kleine uit de wieg is in het eigen bedje. Ik heb al twee kids en laat de kleine dan ook niet beneden slapen. De eerste tijd bij ons op de kamer ivm de borstvoeding. En daarna gewoon op het eigen kamertje.
Wij slapen beneden en de babykamer wordt boven. Daarom denk ik er toch sterk over om een wiegje en een verzorgplek bij ons op de kamer te maken. Want 's nachts boven.. het voelt zo ver weg..... Op termijn moet dat best kunnen maar in het begin liever niet...
'Om te voorkomen dat uitgeademde lucht met afnemend zuurstofgehalte blijft hangen, waardoor een baby (vooral in buik- of zijligging) kan versuffen en het bewustzijn verliezen, moet vanaf de slaapplek zijdelingse ventilatie mogelijk zijn. Gebruik dus geen gesloten bak. Ook een gesloten kinderwagenbak is binnenshuis af te raden voor langere slaapperioden en niet geschikt als vaste slaapplaats.' Dit is te lezen op deze site: http://www.wiegedood.nl/modules/content ... section=25 Onze kleine komt vanaf de geboorte op het eigen kamertje in het ledikantje te slapen, ook al ga ik borstvoeding geven. Wij hebben gewoon geen plaats op de eigen slaapkamer.