Hallo Allemaal, Sinds een halfjaar woon ik in Huissen (bij Arnhem) en ben dus niet erg bekend hier. Afgelopen vrijdag ben ik wezen baby zwemmen hier in Huissen bij Jottem. Dit vond ik echter erg tegenvallen, kleine ruimte, klein zwembad, begeleiding had niet echt aandacht voor haar baby lesje maar voor andere moeders (van de les eerder.) Nu ben ik opzoek naar waar ik wel LEUK kan baby zwemmen. Iemand tips?
de grote koppel is kei en kei leuk...Ik kan niet wachten tot ik op gehouden ben met me ongesyeldheid want heb er wel zin in om daar weer heen te gaan... en vanuit huissen is de koppel wel dichtbij...Ik woon zelf dicht bij valkenhuizen maar das ook geen REET aan!!!!
Hihi onze kindjes heten hetzelfde voor het eerst dat ik dat meemaak! Oke bedankt voor de tip ga daar eens kijken!
me 2 ik kon al een silvano das een goede vriend van me geweest maar wij vonden die naam mooi klinken maar wou inplaats van de i een y en dat hebben we toen dus gedaan en we wouden ook iets van ze oude broer in de naam hebben ano en dat is ook zo jaylano en sylvano.. Wel grappig want deze naam sylvano hoor je niet namelijk....
hahaha dat meen je niet... hahaha wij hebben het net om gedraait hihihi... En laat me raden voor een meid zeker jocyelyn of niet.... maar we hebben nog iets gemeen zag dat je ook van paardrijden houd hier nog 2 ik en me oudste zoon zijn gek op paarden...
Jemig zoveel toeval kan bijna niet. Nee als meisje Fay weer heel wat anders haha. Maar nu je het zegt is Joycelyn ook erg mooi bedankt voor de tip!
hahaha graag gedaan... ik ben iemand die van aparte namen hou zohad ik ook presley voor als de eerste een meid zou worden hihihi... en als ik bij de 3e een meid krijg gebruik ik jocyelyn ook als naam vindt het een hele gave naam en vooral omdat er 2 keer y in voorkomt dat zie je nooit eigelijk... ja echt toevallig hahaha en je bent toevallig ook geen 26 hihihihi...of boogschutter lol
nee ben niet bevallen op me verjaardag ben 13-12 jarig en me eerste zoon 13-08 en me 2e 10-10 wel is de eerste zoon op vrijdag de 13e geboren net als ik ook vrijdag de 13e... Jip kom ook uit arnhem maar ben er ook geboren...echte arnhems meisje hahahaha...En we zijn beide in de 20 hahah wat nog meer,... donker haar bruine ogen lol en klein van formaat...
Hahah nope net me haar vol highlights lang haar 175 lang blauwe ogen nog wat ''vol'' van de zwangerschap vitamine b12 tekort, traagwerkende schildklier kom oorspronkelijk uit Apeldoorn en verhuizen daar ook weer naartoe in Februari. Hebben een Appartement en een Opel Vectra uhmm nog meer? haha
de koppel is met 5 maanden we heul koud vind ik dan zou ik in eerste instantie naar de helster in elst gaan.
Hoeveel graden is dat water dan? Bij Jottem was het 32 graden ik vond het kouder als Sylvano geloof ik haha
ik ben ook stevig.. en verders pff durf niet te zeggen weet ff niets meer maar ik ik heb dan bruin haar bruine ogen en 165 kort... hahaha apeldoorn is een mooie stad ging er altijd heen om gewoon ergens heen te gaan kristal bad of de apenheul of ff na de kermis of winkelen of gewoon ff na apeldoorn rijden ff na de mac en weer na huis hahaha...
Ben heel erg benieuwd waar jij dan woont woon ook vlakbij valkenhuizen, maar idd die zwembad is best saai