tegen over de oude grenspost moet ik nu maar zeggen woont me tante en ik woonde daar vroeger om de hoek op de beukenlaan tegen over de boerderij..en nu woon ik heerlijk bij marktplein lekker alles om de hoek heerlijk dichtbij hahaha...
Ik zou ook naar de grote koppel gaan, valkenhuizen is idd niets aan! Kom ook van de geitenkamp( jeugdjaren) Grappig om te zien dat mensen hier dan zo dicht bij elkaar wonen
ooh echt waar wij hebben altijd op 244 gewoond.. en daarna zijn we na een grotere huis verhuis ook op de beukenlaan alleen dan wat meer in het midden en toen ben ik na ondere gegaan... Idd suze wat is de wereld klein als je hoort wie er allemaal op de bult wonen of hebben gewoond hihihihi.... echt grappig...
Hey, wat toevallig. Ik woon in Arnhem en zat gisteren te denken om binnenkort eens te gaan kijken voor baby zwemmen. Lees dus even mee hier.
In Goch (maar vanaf Arnhem is dat wel een eindje) is een heel leuk zwembad! Helemaal niet duur (10-22uur 9e ofzo) en is leuk voor jong &&oud! Dusss, dat kun je ook nog proberen. Ik zwem vaak met mijn kleine dreumes daar of in Groesbeek zelf (daar woon ik). Vaak de zwembaden zijn mij veelste koud voor die kleine!
haha grappig.. kom er regelmatig langs lopen..als ik met de kleine aan wandelen ben en met de oudste.. heb een vel groen met zwarte kinderwagen moet je maar keertje opletten hahaha... want denk dat wij vrijdag weer rondje bult gaan doen....