Uit eten met baby...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cindy81, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Een paar dagen na de geboorte van ons zoontje werd m'n vader 60 jaar. Om dit te vieren zouden we uit eten gaan, maar dat ging toen vanwege de geboorte even niet door. Nou hebben we eindelijk een datum gevonden dat we allemaal kunnen en gaan we dus a.s. zaterdag uit eten.

Ons zoontje hoort er natuurlijk nu ook bij, dus die gaat ook mee. Hij is dan bijna 4 maanden oud.

We zijn wel al eerder met hem wezen lunchen, maar rond die tijd slaapt hij meestal, dus dat ging goed. Maar echt uit eten hebben we nog niet eerder gedaan. De tafel is gereserveerd rond 18.30 en dan slaapt zoonlief nog niet. Ik heb er best wel zin in, maar kan ik er ook best tegenop zien. Wat als hij nou in ene een jengeluurtje heeft?

Ik zorg dat hij voor die tijd een schone luier heeft gehad, maar moet ik hem voor die tijd de fles geven, of kunnen we dat het beste daar doen? Hij krijgt normaal rond 19.30 uur de fles.

Hebben jullie tips voor mij?

Alvast bedankt!

2. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik zou als ik jou was gewoon de fles meenemen en de fles geven wanneer hij erom vraagt. Als ie nog goed tevreden is hem lekker laten en pas eten geven wanneer hij jengelig wordt. Dat doe ik tenminste altijd en dat werkt hier heel goed :)

3. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

10 sep 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Ik zou gewoon de fles op de normale tijd geven. En als hij wilt huilen so be it, ik zou me er niet te druk over maken. en vooral niet stressen, als jij gespannen bent voelt je kindje dat ook.

Probeer hem te laten slapen in de wagen maar dwing hem niet. (beetje meehelpen wel natuurlijk). word vast een gezellige avond!

Ik ben met mijn dochter van toen 2.5 maanden op vakantie gegaan 4 dagen in de auto 5 weken vakantie en weer 3 dagen terug, mensen konden niet geloven dat ik zo relaxt was en dat heeft zeker uitwerking op mijn dochter gehad.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou gewoon het normale patroon volgen en je voornemen dat je lekker even gaat lopen mocht hij een jengeluurtje hebben. Men snapt best wel dat het allemaal een beetje anders gaat met een baby erbij. Probeer te ontspannen, je baby voelt het gelijk als jij gespannen bent.

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik zou gewoon doen zoals je het anders ook doet, dan is de kans het grootst dat je zoontje dat ook doet.
    En als ie wel huilt, soit. Dat doen baby's wel vaker en meestal is het voor jezelf vervelender dan voor anderen. Veel plezier alvast en geniet er van :)

6. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Idd gewoon lekker doen, fles geven zoals altijd. Mijn zoontje ging ook gewoon mee, kreeg de fles en sukkelde weer in slaap in de wagen. Ik denk altijd naar zo: mocht het niet gaan is het pech en ga je gewoon naar huis. Veel plezier en geniet ervan!

7. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik moet me er van te voren ook niet zo druk over maken en het allemaal maar gewoon over me heen laten komen, maar ja onbewust he....

Zoonlief is nogal van de aandacht en hij moet wat te zien hebben. Nou genoeg te zien in een restaurant lijkt me. Als we op een verjaardag zijn, is hij meestal ook erg onder de indruk van alle mensen en wat hij allemaal ziet en daardoor ook rustig. Dus ik hoop maar dat dat zaterdag ook zo is.

Het komt vast goed!

Deel Deze Pagina