Jenna is volgensmij verkouden. Ze heeft haar neusje verstopt. Nu heb ik dus geen neusreinigingspompje. Is het erg dat ze dat heeft? Wat kan ik er aan doen, totdat ik zo'n pompje heb? Groetjes Cindy
Het is niet erg dat ze het heeft. Nova had het ook toen ze nog heel klein was. Een doormidden gesneden ui naast haar bedje zetten kan helpen. Succes, het is zo zielig zo'n klein hoopje dat verkouden is.
Een doorgesneden uitje idd en zoutoplossing, maar dat heb je dan vast niet in huis? Dat je geen pompje hebt is niet erg hoor. Wat je ook nog zou kunnen proberen is stomen. Met haar in de douche gaan zitten en de warme douche aan.
Zoutoplossing heb ik wel. Mijn man is bij mijn schoonzus een pompje halen, die had er een. Moet ik dan gewoon in het neusje pompen?
bedoel je zon neuspeer, lars krijst alles bij elkaar als hij hem alleen al ziet, hier werkte de warme douche meestal het beste, en idd de ui en de zoutoplossing. en na 3 maanden, LUUF (babydampo)
ja cindy, aangezien nhaar neus zo verstopt was dat ze tijdens het drinken niet goed kon ademhalen.. Let er wel op dat Jenna genoeg binnen krijgt!