Waar balen jullie van?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Lilou17, 1 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    In Zeeland mag er niet overnacht worden door toeristen, en daar wordt ook op gecontroleerd. Eigenlijk zouden ze landelijk zo'n verordening moeten instellen nu

citroenrasp, Louise11110 en Syane vinden dit leuk.
  2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Na 3 maanden van stilstand, door mantelzorg voor mijn terminaal zieke moeder, haar overlijden en het huis ontruimen, hoopte ik terug naar een normaal ritme en normale dingen te gaan. Maar door corona wordt dit nog eens met 3 maanden verlengd :cry:

Daarnaast werd met ivf poging gecanceld. :cry:
    En kunnen we na al deze ellende ook even niet heerlijk op vakantie :(

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja hou op, verschrikkelijk is het. En echt alles is dicht. Nog nooit zo rustig op een vrijdagavond gezien. Op de Duitsers/toeristen na. Zo’n beetje het stadje vind het k u t gelukkig.

4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.751
    113
    Waarschijnlijk omdat ze ook al niet welkom meer waren in Zeeland, dan moet je kennelijk op zoek naar alternatieven... :roflmao:

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat er vanavond een mail binnen kwam dat het handbal mini kamp in juni niet doorgaat, het wordt mogelijk verzet naar een weekend in september. Mijn jongste dochter heeft het er steeds over en nu maar hopen dat ze in september wel kan gaan. Het maxikamp voor half juli blijft nog staan maar ik verwacht dat dit ook zal worden afgezegd en omdat dit een hele week is zal het ook niet meer verzet kunnen worden. Nog even afwachten maar ik geloof er inmiddels niet meer zo in en het volgende zal zijn dat de zomervakanties buitenland allemaal opgeschort zullen worden.
    Ik vind het zo sneu voor de kinderen dat alles waar ze naar uit hebben gekeken steeds beetje bij beetje weer wordt afgepakt.

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Bij ons missen een aantal kindjes ook hun afscheid. Onze KDV is bezig met voor hun een terugkom dag te organiseren om tóch die mijlpaal te vieren.

Leolove vindt dit leuk.
  7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.945
    14.996
    113
    Ik baal dat mn moeder 9 april met pensioen gaat na ruim 50 jaar werken en ik dr niet een dikke knuffel kan geven als ze voor t laatst t pand verlaat. (ik ben wel daar, maar dat weet zij niet)

8. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik mis dat we niet gewoon normaal naar de camping kunnen. We hebben een seizoensplek elk jaar. Ik durf nu er niet heen.

Mijn kinderen missen hun vriendjes en zwemles/sport.

Ik mis om gewoon veel buiten te zijn.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha helaas is het hier qua toeristen altijd al erg druk.

citroenrasp vindt dit leuk.
  10. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik baal nu overal even van...

Ik baal dat ik niet meer echt kan genieten van mijn zwangerschap en me alleen nog maar zorgen maak over van alles wat ermee te maken heeft.

Ik baal ervan dat wanneer ik mijn zorgen uitspreek bij mijn moeder, zij zich alleen maar zorgen maakt om haar acrylnagels :eek: die bijgewerkt moeten worden.

citroenrasp vindt dit leuk.
  11. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik baal ervan dat ik nu zelf mijn vitamine B injectie moet geven. Mijn vriend doet dat altijd normaal. Het lukt wel hoor....maar ik moet altijd even een drempeltje over om die naald in mijn been te steken

12. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

In welk land lagen die 18 kinderen op de IC?

13. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Ik baal dat 2 buren beiden een trampoline in de tuin hebben gezet. Gewoon omdat de kinderen nu al heel de dag gillen. En met de trampoline erbij gaat het helemaal niet meer stoppen.

Op deze manier kunnen wij niet normaal in de tuin zitten.

Erover praten? Dat stadium zijn wij al voorbij zij horen blijkbaar het geschreeuw van hun eigen kinderen niet.

Het worden lange weken zo

14. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    De onzekerheid is heel naar, dat weet ik heel goed. Ik heb er 2 met ass.

Maar een juiste diagnose is heel veel waard, namelijk hulp specifiek gericht op jouw jongste. Ik hoop voor jou dat je dat straks mag ervaren.

En misschien is het al wel mogelijk een gesprek te hebben met wat zij zien? Tijdens het traject van mijn jongste gaf de psycholoog al wel aan wat ze zag,zonder oordeel. Het zal vast niet gebruikelijk zijn, maar ik had dat wel nodig toen.

Hoe dan ook, sterkte in deze periode. De onderzoeken zelf vragen al veel en dit erbij zal het niet makkelijker maken. Mocht je wat kwijt willen, je mag mij een overzicht sturen.

Mamafiets vindt dit leuk.
  15. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.370
    21.751
    113
    Oh, dat is idd niet fijn.
    Bij ons waren er zelfs supermarkten die in de zomermaanden speciaal Duitse producten verkochten... :|

16. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Ik baal van de hottub van onze buren. Dat ding stinkt!!

17. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ongetwijfeld zullen er toch veel Duitsers komen, heel veel Duitsers hebben hier een 2e huis. Gewoon in een dorpje of stad.

18. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.383
    30.688
    113
    Vrouw
    Maar dan maakt het toch ook niet veel uit. Zolang ze zich daar aan de richtlijnen houden natuurlijk.

19. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Volgens mij willen ze geen extra mensen (toeristen) omdat dit een grotere druk kan leggen op de ziekenhuizen in geval van besmetting.

20. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Heel veel 2e huisjes staan op de bekende vakantieparken. En daar wordt nu extra streng gecontroleerd. En ik mag hopen dat de beheerders van die parken ook hun gasten en eigenaren van de huisjes hebben ingelicht.
    De maatregel is genomen omdat er in Zeeland gewoon heel weinig ziekenhuis capaciteit heeft

Lilou17 en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina