Dag dames, Jullie hebben hem vast al wel een keer gezien op tv: IKEA - Nieuwe tv-reclame 'Zwanger' - YouTube, de reclame van Ikea waarin een stel een babykamer maakt. Iedere keer als ik deze reclame zie, valt mij weer dat ontzettend leuke rompertje op die de baby aan het einde van de reclame aan heeft (oranje / blauw met lange mouwen). Heeft iemand enig idee van welk merk dit rompertje is? Of waar ik deze romper kan kopen? Ik wil hem namelijk wel graag hebben Nee, ik heb Ikea nog geen mail gestuurd, omdat ik benieuwd ben of iemand het hier weet. Uiteraard ga ik ze anders wel ff mailen Bedankt alvast!
Thanks!! Wauw, die heeft echt gaaaaaff spul! Maxomorra longsleeve music Maxomorra body dino En qua prijs valt het me ook nog wel mee!
Ik had er ook wat dingetjes van. Kwaliteit is ook wel goed. Kleuren blijven, zelfs na heel vaak wassen, nog steeds mooi fel. Aanrader hoor
Je kan t ook als truitje dragen met een broekje erop. Het zijn eigenlijk te mooie rompers om ergens onder te dragen.
Kinderkleding uit Scandinavië is vaak zo gaaf,hier echt enorme fan van Maxomorra,Albababy en helemaal geweldig de shirts van Smafolk <3 Niet goedkoop maar ze blijven zooo mooi en kunnen lang mee door gedragen worden door de dubbele maat en het matriaal.
Thanks dames! Ik ga eens op zoek Ik houd wel van dat retro /edit: ik heb trouwens inderdaad ook wat rompers met lange mouw gekocht in de maat die hij dit voorjaar / zomer ongeveer heeft, zodat hij dat alleen icm een broekje / (los) vestje kan dragen. Dat vind ik namelijk ook erg leuk staan!