Babyromper Ikea reclame

Discussie in 'De lounge' gestart door Minerva, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dag dames,

Jullie hebben hem vast al wel een keer gezien op tv: IKEA - Nieuwe tv-reclame 'Zwanger' - YouTube, de reclame van Ikea waarin een stel een babykamer maakt.

Iedere keer als ik deze reclame zie, valt mij weer dat ontzettend leuke rompertje op die de baby aan het einde van de reclame aan heeft (oranje / blauw met lange mouwen). Heeft iemand enig idee van welk merk dit rompertje is? Of waar ik deze romper kan kopen? Ik wil hem namelijk wel graag hebben :D

Nee, ik heb Ikea nog geen mail gestuurd, omdat ik benieuwd ben of iemand het hier weet. Uiteraard ga ik ze anders wel ff mailen :)

Bedankt alvast!

2. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Is van Maxomorra

3. Minerva

Minerva Niet meer actief

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Al vind ik 13.90 best duur voor 1 romper:D

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik had er ook wat dingetjes van. Kwaliteit is ook wel goed. Kleuren blijven, zelfs na heel vaak wassen, nog steeds mooi fel. Aanrader hoor :)

6. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Je kan t ook als truitje dragen met een broekje erop. Het zijn eigenlijk te mooie rompers om ergens onder te dragen.

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Je kunt het ook goed doorverkopen, gewilde items op mp!

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Kinderkleding uit Scandinavië is vaak zo gaaf,hier echt enorme fan van Maxomorra,Albababy en helemaal geweldig de shirts van Smafolk <3 Niet goedkoop maar ze blijven zooo mooi en kunnen lang mee door gedragen worden door de dubbele maat en het matriaal.

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Thanks dames! Ik ga eens op zoek :) Ik houd wel van dat retro :)

/edit: ik heb trouwens inderdaad ook wat rompers met lange mouw gekocht in de maat die hij dit voorjaar / zomer ongeveer heeft, zodat hij dat alleen icm een broekje / (los) vestje kan dragen. Dat vind ik namelijk ook erg leuk staan!

Deel Deze Pagina