Hallo meiden, Ik ben pas 5 weken zwanger maar toch stiekem alvast een klein beetje aan het nadenken over namen. Vooralsnog denk ik niet dat we willen weten wat het is, maar dat kan ook zomaar nog veranderen Maar waar ga je nu beginnen met het zoeken van een naam? Welk babynamenboekje raden jullie aan? Of welke websites? Voor een jongen wordt het niet zo'n probleem, daar heb ik wel wat namen voor, maar voor meiden vindt ik de namen Nora en Reza erg leuk, maar die kunnen beide echt niet... (Nora is een nichtje en Reza dochter van collega) Hebben jullie misschien ideeen voor alternatieven voor deze namen? Hoeft er niet op te lijken, als het maar een korte, stoere naam is. Alvast bedankt!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Waar je kunt beginnen met het zoeken van een naam? Nou, overal!! Websites en namenboeken kunnen natuurlijk, maar vaak zie je ook veel leuks op fora of in films of aftitelingen ervan. En hier op ZP in het gedeelte 'Babynamen' komen ook veel leuke namen voorbij. Ik zal ook nog een paar ideetjes spuien in de trant van Nora en Reza: Nova Ella Imme Emma Nika Lize Mara Nina Imke Sira Kyra Nomi Roma Evi Liv Liz Dana Thera
Dankjulliewel! Er zitten zeker wel wat namen bij de me aanspreken en de website zeevannamen.nl vind ik zeer bruikbaar! Heel erg bedankt!
Esra voor een jongen? Vind het wel wat op Reza lijken, en vind Esra een heel mooie naam.. Schijnt uit Turkije te komen, maar ik ken 2 blanke blonde jongetjes die zo heten..