Waar begon bij jou de bevalling? Ik ben zo bang dat ik bij de Albert Hein ben en dat daar mijn vliezen breken of zo En mijn eerste was nogal een snelle bevalling (overigens 's nachts thuis begonnen), dus..
Heb eerst 1,5 week voorweeën gehad. Had rond 12.00 uur een wee. Om 19.00 uur braken mijn vliezen tijdens het schoonmaken (van de trap)
Bij het merendeel van de bevallingen begint de bevalling niet met het breken van de vliezen dus misschien stelt dat je iets geruster hihi? Hier drie keer begonnen met dagen voorweeën die uiteindelijk overgingen in echte weeën en waar de vk twee keer de vliezen moest breken en de derde keer braken ze pas tijdens een perswee.
mijn vliezen braken gewoon thuis toen ik mijn verjaardagsvisite taart aan het geven was. toen dacht ik shit nee niet vandaag! had al een weeklast van voorweeen.
Ik ging met gebroken vliezen naar de gyn voor controle ivm overtijd lopen Toen we daar eenmaal een uur waren ofzo besloot ik het toch maar te vragen en was het inderdaad vruchtwater Had dus gewoon 'geluk' dat het in kleine beetjes kwam en ik had het dus gewoon niet door.
Thuis op de bank, savonds 22.15 slijmprop verloren, 22.30 eerste wee en meteen volop erin (om 4-5 min). Vliezen zijn snachts om 3.30 ofzo gebroken.
Drie keer gewoon thuis Nr 1 eerste wee op de wc, de vliezen braken bij 8 cm Nr 2 eerste wee in bed na middagslaapje, vliezen braken bij 10 cm Nr 3 vliezen braken in avond staand naast bed, na dik 2 uur kwamen weeen
1e keer in een restaurant tijdens het eten van een pannenkoek. Gelukkig begon het met weeen. Ik heb mijn man en moeder nog nooit zo snel zien eten en ik heb niks gegeten 2e keer ben ik ingeleid en hebben ze om 08.30 mn vliezen gebroken
Ik kreeg harde buiken op de nieuwjaarsborrel op 1-1, de echte weeën zette thuis door. Vliezen zijn bij ruim 9cm door vk doorgeprikt.
Bij de eerste begon het heel vroeg in de morgen,dacht dat ik buikpijn had van een volle blaas maar werd me later wel duidelijk dat het echt wee:en waren. Vliezen zijn doorgeprikt in het ziekenhuis bij ongeveer 4cm. Bij de 2e ben ik ingeleid maar rommelde het al een beetje in de nacht (sliep in het ziekenhuis al) maar het waren niet echt weeën,wel had ik al 3 cm ontsluiting. Vliezen eerst doorgeprikt en toen infuus met weeënopwekkers aangezet door de verpleegkundige. En de 3e is nog afwachten!
1e: tijdens het sateh bakken 's avonds 2e: ziekenhuis, want ingeleid 3e: toen ik dacht nooit meer te bevallen na 41+3 en net lekker wilde slapen
Hahahaha, dit is precies bij mijn moeder gebeurd toen ze zwanger was van mij. Boodschapjes doen bij de Hoogvliet. Ze heeft toen haar karretje maar laten staan en richting zekenhuis gegaan
De weeën begonnen thuis in bed, rond 3u 's nachts. Vervolgens in bed gebleven tot 8u, opgestaan, ontbeten, op yogabal gaan zitten draaien tot 12u, naar de stad gegaan, pak voor vriend gaan kopen voor een trouw, naar ziekenhuis gegaan rond 13.30u. Had 6 cm opening reeds en ben daar gebleven. Om 17.30u bevallen van zoontje.
De weeën begonnen bij mij om 1 uur snachts. Om 5 uur verloor ik mijn slijmprop en braken de vliezen. En dat keurig op de wc