waar bemoeien mensen zich mee!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirell, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik ga net heel vaak 's avond met Alyna naar de winkel.(rond 19u)
    Dit omdat ze 's middags slaapt tussen 2 en half 5, en dus 'pas' rond 9u gaat slapen.

Gelukkig nog nooit een opmerking gehad, snap ook niet dat mensen dat durven!

Heb wel een keer gehad dat ik in een winkel stond, maxi-cosi in de winkelkar, en ik stond denk ik 1,5 meter verderop met de kar in zicht.
    Komt er zo'n ouwe dame (uhuh!) ineens over Alyna hangen van 'oooh meisje, ben je helemaal alleen?Heeft mama je alleen gelaten?'
    Nou, ik was kwaaad! Ik stond gewoon heel de tijd tegen Alyna te babbelen en haar in het oog te houden dus die dame wist heel goed dat ik haar mama wel moest zijn.

Alyna 'redde' me gelukkig, die ging OPEN. :D
    Mevrouw schrok zich een hoedje.

En ik kon het niet laten om hardop te zeggen; ' 't is niet erg hoor schatje, je hoeft niet te huilen om zo'n rare mevrouw!'

:D

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

gniffel! :D

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    tjah,, waar bemoeien de mensen zich mee inderdaad! vroeger zei ik niets en liep ik door. nu zeg ik gewoon: Ik maak zelf wel uit hoelaat ik mijn kind op bed leg! of wat ik ermee doe :D

zo liep ik een x door de stad en jamie was allemaal aan het jammeren en ik zei: Jamie nou is het klaar hoor! gewoon op normale manier. op een manier dat ik zou zeggen geef de pasta is door bijwijze van spreken.... en toen zei iemand: pas maar op of ik zal de kinderbescherming is bellen :S:S:S

ik had echt zoiets van waar bemoei je je mee, grrr:D

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva slaapt ook tussen 2 en half 5, maar gaat 'gewoon' om half 8 weer naar bed. Maar we hebben dan ook wel een beetje een slaapkop ;), de meeste kinderen moeten wel wat langer wakker zijn voordat ze weer kunnen gaan slapen. Ik zou iemand er inderdaad zeker niet op aankijken! Omdat je gewoon niet weet wat iemands schema is.

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja, ik heb ook al geprobeer Alyna vroeger op bed te doen maar dan slaapt ze echt niet. ;)

Nou ja, zolang ze niet naar school gaat vind ik het niet erg. :)
    Kan ik zelf ook 's morgens wat rustiger opstarten. :D

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Subtiel :D

Deel Deze Pagina