waar bemoeien ze zich mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 18 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donky, allereerst sterkte!

Ik zou die tante daar eens mooi op aanspreken, maar wel in persoon en niet via de telefoon inderdaad. Maar het is nogal associaal, getuigd niet echt van veel verstand!

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat je het jezelf moeilijk maakt op die manier klopt ongetwijfeld.. maar ik weet niet of ik me zou k unnen inhouden

Dat soort dingen wil je toch zelf vertellen?
    en niet via via horen?

zeker als het dan mis gaat ook nog

vind het maar aso

3. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Nou ja, wat een rare mensen :evil:

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik zou gewoon naar haar toe stappen in de zaak en erover beginnen dat ze fout bezig is geweest. Ik hoop dat er niet meer mensen naar jullie toe komen om je te feliciteren.

Heel veel sterkte nog met jullie verlies.

5. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    hey,
    ik zou het ook zeker tegen haar zeggen als ik jou was, dat lucht alleen maar op. Nu ben jij alleen maar boos en zij weet niet eens dat je boos bent! Volgende keer doet ze het zo weer.

6. Niet meer actief

mijn moeder moest vandaag toevallig naar de kapper en je raad al door wie ze geknipt werd!nou mijn moeder heeft eerst niks gezegd totdat ze over haar eigen zwangerschap begon.Toen gooide mijn moeder er bovenop dat ze mij dan gezien had in de wachtkamer!dat klopte zei de kapster.en dat ik NIET zwanger ben!En toen vertelde mijn mams dat ze het dus in de winkel te horen had gekregen!
    Nou,de kapster kleurde rood en zei snel dat zei zoiets nooit door zou vertellen omdat dat geen stijl was!

haha waarom word ze rood dan?Ze weet nu in ieder geval dat ze fout zit!

liefs

Deel Deze Pagina