Donky, allereerst sterkte! Ik zou die tante daar eens mooi op aanspreken, maar wel in persoon en niet via de telefoon inderdaad. Maar het is nogal associaal, getuigd niet echt van veel verstand!
Dat je het jezelf moeilijk maakt op die manier klopt ongetwijfeld.. maar ik weet niet of ik me zou k unnen inhouden Dat soort dingen wil je toch zelf vertellen? en niet via via horen? zeker als het dan mis gaat ook nog vind het maar aso
Ik zou gewoon naar haar toe stappen in de zaak en erover beginnen dat ze fout bezig is geweest. Ik hoop dat er niet meer mensen naar jullie toe komen om je te feliciteren. Heel veel sterkte nog met jullie verlies.
hey, ik zou het ook zeker tegen haar zeggen als ik jou was, dat lucht alleen maar op. Nu ben jij alleen maar boos en zij weet niet eens dat je boos bent! Volgende keer doet ze het zo weer.
mijn moeder moest vandaag toevallig naar de kapper en je raad al door wie ze geknipt werd!nou mijn moeder heeft eerst niks gezegd totdat ze over haar eigen zwangerschap begon.Toen gooide mijn moeder er bovenop dat ze mij dan gezien had in de wachtkamer!dat klopte zei de kapster.en dat ik NIET zwanger ben!En toen vertelde mijn mams dat ze het dus in de winkel te horen had gekregen! Nou,de kapster kleurde rood en zei snel dat zei zoiets nooit door zou vertellen omdat dat geen stijl was! haha waarom word ze rood dan?Ze weet nu in ieder geval dat ze fout zit! liefs