Waar bemoeit dat mens zich mee ?

Discussie in 'De lounge' gestart door mvamberenkeenan, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja wij vinden het ook prachtig, vooral dat knarsende geluid :) alleen wij hebben buren die bij het eerste geluidje al overspannen raken, ze trekken 's avonds hun deurbel er ook af, echt zielige mensen zijn het!

wij moesten trouwens heel hard lachen toen dat nest er binnen een week weer zat, en de buren maar geirriteerd naar boven kijken waar dat nest zat :rolleyes:

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat is toch gewoon aso (en zielig voor die kleintjes), hij heeft maar met zijn handen van jullie huis af te blijven. Wat een idioot.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

helemaal mee eens! wij zeggen ze ook niks meer sinds dit gebeurt is, het zogenaamde "overleggen over een schutting" is wel afgelopen hoor, die staat er gewoon volgend jaar!

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh wat erg allemaal zeg, buren, bah! Da's niet leuk zo....waar bemoeien ze zich mee!

Laat haar de dierenbescherming maar bellen joh, kunnen die komen kijken hoe goed je konijntjes het hebben ;) staat zij mooi voor l*l.

En die zwaluwen, je zou bijna aangifte gaan doen van diefstal, want ze halen wel dingen van JOUW gevel zonder toestemming!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

het is echt te dom voor woorden dat ze het in de hoofd durven te halen om jullie van iets te betichten wat gewoon weg niet waar is. je zou haast zelf de dieren bescherming bellen deze laten komen kijken en die dan naar je buurvrouw sturen.

gelukkig zijn wij verhuist nu maar we hadden ook een stel van die buren naast ons wonen.
    ik had al 3 keer een briefje in de bus gehad dat ik mijn kat binnen moest houden en dat deze bij hun in de tuin zat.(nu is het dus zo dat onze katten nooit buiten komen) dus ik reageerde er niet op.tot ik dus na 3 weken een keer buiten liep met de hond.en zij op hoge poten naar me toe kwam.ze begon me tekeer te gaan over mijn zogenaamde kat deze zat altijd in haar tuin en maakte de planten kapot ze had last van mijn kat. inmiddels ook al de een andere buurvrouw binnen gehoor afstand en mij vriend was ook net thuis gekomen. ze was aan het tieren niet normaal meer.dus op een gegeven ogenblik geef ik nogmaals aan dat mijn katten nioet buiten komen.en nog had ze last van mij katten echtwaar ze bleef door gaan. totdat ze zei ja en die rode kat van jou. toen heb ik maar een uitgelegt dat ik geen rode kat heb alleen een zwart met witte en een wit met een paar grijze vlekken.ze zo rood aangelopen nog roder als de kat die ze bedoelde die toevallig van mensen was die 4 huizen verder op woonden en waar ze ook nog heel erg goed mee op konden schieten.

ze zeggen beter een goede buur als een verre vriend maar als ik toch zulke buren moet hebben die mij die verre vriend dan maar.

Deel Deze Pagina