Waar bemoeit dat mens zich mee?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Mijn god. Kan me voorstellen dat je even niet wist wat je moest zeggen. Wat ga je doen als je d'r weer tegen komt? Ik weet niet wat ik zou doen... Ene kant heb ik m'n (haagse) bekje wel bij me, andere kant zou ik denken; dat mens weet niet beter. Het is wel duidelijk dat er iets goed mis is met d'r, als ze zulke dingen zegt.

Typisch gevalletje; negatieve aandacht is ook aandacht?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geen idee wat ik ga doen/zeggen als ik haar tegen kom.. Zie ik dan alweer..

Ik ga nu elk geval mijn kind zo'n ranzig groentepotje geven, het is etenstijd;)

3. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    Hier was laatst toch ook een topic van WTF-moment van de dag?
    Die is echt niet goed wijs hoor...wat een bullshit-mens!
    Ik word al pissed als ik het lees!
    Zo'n mens zou je toch wat vertellen?!
    Kan ik me helemaal goed voorstellen dat je dan met je mond vol tanden staan..heb ik ook altijd en dan achter denk ik ohhhhww had ik maar... en... en ...gezegd en gedaan!
    Maar trek het je niet aan..ze zal zich wel gewoon kapot vervelen omdat ze zelf geen leven heeft..

tss...echt belachelijk..

4. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Nou zeg.
    Ik zou ook met een bek vol tanden staan en vragen waar ze zich in hemels naam mee bemoeid.

5. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik zou zeggen heb je niets beters te doen!!!
    Wat een zeiktrut zeg!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Pffff waar bemoeit dat mens zich mee zeg!!!
    Lees hier wel vaker zulke rare verhalen.

Na al die rare verhalen vraag ik me af waarom het mij nog nooit is gebeurt haha

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    wow, niet normaal zeg, ik weet niet waar toe ik in staat ben als me zoiets zou gebeuren, en dat mensen zich ook bemoeien als je je kind na een kdv brengt.....Echt niet normaal, ik ben ook allleenstaande moeder van 24 en MOET binnenkort ook gaan werken, ben ik dan slecht omdat ik een gastouder heb geregeld die dan de zorg op zich neemt omdat ik verder niemand heb? nee toch....ik zal wel moeten zodat ik samen met m''n dochter kan leven....beetje off-topic maar ik kan me er zo kwaad om worden met mensen met hun vooroordelen over hoe en wat...hoe je 't doet, t is nooit goed....

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

:$:$:$ W.T.F....
    Wat een lef heeft dat mens om dat allemaal te zeggen...

9. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wat een brutaal mens en waar haalt ze het lef vandaan om zo tegen jou te praten!!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    het maakt het enigszins goed dat ze dat dus niet alleen bij mij doet.. Tenminste, als ik het personeel mag geloven.. Ik snap alleen niet dat er niemand van de winkel er ooit iets aan gedaan heeft.. ze staan erbij en kijken erna..
    Maar feit blijft dat niemand zich te bemoeien heeft met de opvoeding van een ander, zeker niet wat dit betreft..
    Hij krijgt ook nog fruit uit een potje, vers fruit weigert hij vanaf het begin (nog voor hij ooit een potje fruit geproeft had) maar ja, geen fruit eten is hier geen optie;)

11. mroos

mroos Niet meer actief

Wat een achterlijk mens zeg!

12. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Jeetje wat een dom mens, dat ze jou zo bespioneert laat wel zien wat een boeiend leven ze heeft.

Ik zou er hard om hebben gelachen, en haar gezegd dat het haar zaken niet zijn. Misschien zelfs gevraagd wat zij ging eten vanavond en haar alvast een smakelijke maaltijd gewenst :)

13. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Wat een brutale kip zeg, het moet niet gekker worden ;)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Jeetje wat een kutwijf!!

Volgende keer als je ziet vragen of ze ook een magnetronmaaltijd zoekt, want je kan wel wat tips geven :)

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Als ze nog eens binnenloert, dan ga je toch lekker eens moonen? Dan om ik ernaast staan :p Volgens mij krijgt ze er ter plekke een attaque van a la Hyacinth Bouquet whahahaha.

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ow mezelf kennende had ze t zwaar te verduren gekregen.

Hier ook alleenstaand hoor, helemaal niets mis mee. Waar ik wel pissed om kan worden is wanneer zulke achterlijke onopgeleide analfabeten zoals dat mens er vanuit gaan dat ALLE alleenstaande moeders bewust hun kinderen bij de vader weghouden.

Ze zou eens moeten weten hoe de meerheid juist de vaders tig duizenden kansen geeft om een goede vader te zijn, we willen niets liever dan een vader voor ons kind.

Lekker laten lullen dat mens hoor.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik denk dat ik de magnetron maaltijd op dr kop had geslagen:D Maar wat een stom wijf, maar goed ze heeft blijkbaar geen eigen leven en het daarom zo druk met het bezig houden van andere mensen hun leven;) Ze is gewoon jaloers;)

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    whahaha wat belachelijk..
    Spoort waarschijnlijk niet voor de volle 100% moet je maar denken..

Voor deze situaties:
    Erger je niet, verwonder je slechts..

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tja, vooroordelen genoeg daarover blijkt maar weer.. Heb het haar ook gezegd.. Wat dan nog? Al was ik een alleenstaande moeder? Boeiend.. Tuurlijk is het rot (even netjes uitgedrukt), maar het maakt je echt geen slechte moeder..
    En in sommige gevallen is het beter om zonder papa op te groeien.. Of tenminste, zonder papa en mama samen..

Hij heeft genoten van zijn 'groentefestijn met rijst en kip' uit een potje;) En mijn magnetronboerenkool was heeeerlijk:D

20. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.163
    113
    Home
    nou jaaaaaaaaaa :$

die spoort echt niet...

Deel Deze Pagina