Waar bemoeit ze zich mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Benzoblij, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tsjah, heeft ze het wel zo gevraagd aan jullie buren? Misschien was het oprechte belangstelling?
    Een beetje sociale controle kan ben kwaad.

Hier is de buurt bbq trouwens HET feestje van het jaar.
    Elk jaar zeggen we weer, geen drank, op tijd naar huis.
    Jaja, inmiddels gaan de kinderen uit logeren haha. Ben blij dat we kruipend naar huis kunnen 😬

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik zou me er ook dood aan ergeren. Toen wij hier kwamen wonen kwam er een buurvrouw naar ons toe of mijn man hun dak gratis en voor niets kon vervangen want dat deden de buren hier voor elkaar. Heb ze toch wel even vriendelijk gezegd dat voor niets de zon niet op gaat en tegen betaling me man het wel wilde doen. Wij kregen toen gelijk de stempel slechte buren dus ben blij dat we geen jaarlijks terug komende BBQ hebben. Ik groet iedereen vriendelijk en met de directe buren maak ik wel eens een praatje maar verder als dat gaat het niet.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ze voelt zich gepasseerd. Dus zij is zielig.
    Ik zou het laten hoor

4. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Laat het je niet raken ,wij gaan ook niet naar de straat feesten ,ik hoor ze zo roddelen over pns als ik in de tuin zit ,en dan ga ik bij hun gezellig zitten ofzo??? Goeidag krijgen ze van mij en voor de rest ga ik met mensen om waar ik mij goed bij voel.de buren kunnen me gestolen worden .

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    zo dat scheelt mij weer typen!;)

6. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zou het negeren. Laat maar lekker denken en praten.

7. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Ik voel me niet echt aangevallen hoor. Alleen had ik er voor mezelf vrede mee dat ik slecht ben in small talk en grote groepen enzo en de reactie van andere mensen daarop.En nu begint het weer opnieuw met mijn kinderen....

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohh wij hebben elk jaar een buurtbbq , hartstikke gezellig. Dik 60 man en iedereen heeft vootaf het vlees gekocht en dat staat klaar in een kraampje. Dit zelf lekker bakken op de bbq onder genot van een drankje en muziek

Maar on topic. Ik zou me er niet te druk om maken

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik wilde dat er iemand een buurt-bbq zou organiseren :D

Ik stond laatst in de trein met een vrouw te kleppen en ik vroeg of ze in de buurt woonde (we hadden het over kinderopvang) en bleek dat ze bij mij in de straat woonde. Ik ging af als een gieter.

Bij zo'n bbq leer ik tenminste mensen kennen anders dan 'even een pakketje ophalen'.

Deel Deze Pagina