Marktplaats link verwijst naar andere site ?

Discussie in 'De lounge' gestart door lisanne123, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Gister een leuk broekje besteld op mp , wou vandaag nog even kijken . Dus ga ik naar mijn Postvak zoek het mailtje van de adverteerder en klik op de link die verwijst naar de advertentie .

Zie ik ineens staan (verwijderd door beheer) ik kreeg bijna een hartaanval me maag draaide om en ging letterlijk bijna over m'n nek . Snel weg geklikt . Toch weer geopend in geschiedenis want als er echt babie's staat doe je daar natuurlijk een melding van bij de politie . Gelukkig stond er barbies , wat een opluchting Pff . Maar dan toch weet ik echt 100% zeker dat ik gewoon op de marktplaats link klikte . Als ik er nu op klik krijg ik gewoon de marktplaats site met het broekje .

Opzich niks ergs of schokerends aangezien er Barbie en geen babie stond . Maar ik vind het vreemd helemaal bij marktplaats . Iemand ook zoiets meegemaakt bij mp ?

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik zou je pc eens scannen op spyware/adware/virussen. Daardoor kan je ook dit soort gekke dingen krijgen.

3. Ik heb dit ook met een paar links en met 99% van die links is niets aan de hand, kom ik gewoon bij het betreffende topic uit,maar er zitten er twee bij die naar iets heel anders verwijzen :D

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Marnatman ,
    Het is op mijn iphone .
    Geld dat daar ook voor ?
    Klikte echt op de mp link in het mailtje heb daarna nog gekeken of ik echt goed had geklikt en dat had ik .

5. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36

Haha . En als je er daarna op klikt kom je dan weer op die andere site ? Of dan gewoon op dat forum ? Het gebeurde 1x met die link en nu dus niet meer :p , wel vreemd .

6. Nee, ik krijg wel altijd dezelfde website te zien met die bepaalde links :p

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Geen idee. Ik heb niks van apple, dus weet niks over hoe dat zich gedraagt.

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Dat moet toch niks uitmaken of het een pc of smartphone is?
    Zolang je internet gebruikt heb je kans op virussen en dat soort ongein.

Deel Deze Pagina