Gister een leuk broekje besteld op mp , wou vandaag nog even kijken . Dus ga ik naar mijn Postvak zoek het mailtje van de adverteerder en klik op de link die verwijst naar de advertentie . Zie ik ineens staan (verwijderd door beheer) ik kreeg bijna een hartaanval me maag draaide om en ging letterlijk bijna over m'n nek . Snel weg geklikt . Toch weer geopend in geschiedenis want als er echt babie's staat doe je daar natuurlijk een melding van bij de politie . Gelukkig stond er barbies , wat een opluchting Pff . Maar dan toch weet ik echt 100% zeker dat ik gewoon op de marktplaats link klikte . Als ik er nu op klik krijg ik gewoon de marktplaats site met het broekje . Opzich niks ergs of schokerends aangezien er Barbie en geen babie stond . Maar ik vind het vreemd helemaal bij marktplaats . Iemand ook zoiets meegemaakt bij mp ?
Ik zou je pc eens scannen op spyware/adware/virussen. Daardoor kan je ook dit soort gekke dingen krijgen.
Ik heb dit ook met een paar links en met 99% van die links is niets aan de hand, kom ik gewoon bij het betreffende topic uit,maar er zitten er twee bij die naar iets heel anders verwijzen
Marnatman , Het is op mijn iphone . Geld dat daar ook voor ? Klikte echt op de mp link in het mailtje heb daarna nog gekeken of ik echt goed had geklikt en dat had ik .
Haha . En als je er daarna op klikt kom je dan weer op die andere site ? Of dan gewoon op dat forum ? Het gebeurde 1x met die link en nu dus niet meer , wel vreemd .
Dat moet toch niks uitmaken of het een pc of smartphone is? Zolang je internet gebruikt heb je kans op virussen en dat soort ongein.