Ik heb er ook bij elke zwangerschap last van gehad, nu nog van de laatste zwangerschap, kom soms ook niet uit mijn woorden, dan kom er gewoon niet op. Maar hier is het tot nu toe elke keer weggegaan, dus hoop straks ook weer.
Wat ik nu ga schrijven zal op sommigen wel als een luxeprobleem overkomen, maar ik ervaar het als heel storend. Heb namelijk het omgekeerde... Ik onthoud gewoon ALLES (m'n hele leven eigenlijk al), met name kleine/onbelangrijke dingen. Om knettergek van te worden, soms. Ik had dus ook echt de hoop dat het met mijn geheugen wat minder zou gaan na mijn zwangerschappen en dat ik net zoals alle andere mensen, ook wel eens iets zou vergeten o.i.d. Het lijkt er alleen op dat het maar erger is geworden na m'n zwangerschappen, want hoe meer zwangerschappen/bevallingen je hebt meegemaakt, hoe meer dingen je hebt om te onthouden XD.
In de eerste zwangerschap begonnen en na de tweede zwangerschap erger geworden. Ik leg me er maar bij neer dat het niet beter wordt
Phoe nou gelukkig ben ik niet de enigste. Ik dacht altijd dat na de bevalling, als alle zwangerschapshormonen uit je lijf zijn, mijn geheugen wel weer een beetje terug zou komen. Niet dus. Dan moet ik mezelf er maar bij neerleggen. Ik vind het wel ontzettend lastig, want het maakt me gewoon een ander mens. Voorheen vroeg iedereen altijd alles aan mij, omdat ik dan ook echt alles onthield. Maar nu is het andersom... Misschien toch een agenda gaan kopen waar ik alles in kan gaan schrijven, maar ik denk dat ik dat zelfs ga vergeten .