Hoi, Ik ben nog nooit in een outlet geweest maar wat is een aanrader om heen te gaan? Ik heb een poll bijgevoegd.
Roosendaal en batavia in ieder geval niet. Leuk om geweest te zijn maar een jurkje van 500 voor 375 vind ik geen koopje..
Ik vind Roosendaal wel leuk,niet veel winkels maar als je niet te ver woont wel leuk om even een rondje te doen.De winkels zijn namelijk wel leuk!
Ik zou die kiezen die het dichtstbij is, dan kan je kijken of je het wat vindt en daarna evt. nog naar een andere gaan.
Ik ben een keer in de outlet van Roermond geweest en daar hadden ze onwijs veel! Maar online staat er natuurlijk ook wel veel, denk ik.
Weet niet waar je vandaan komt maar Roosendaal en Bataviastad vind ik niet echt de moeite waard om een eind voor te rijden. Roermond wel en net over de grens in Belgie heb je ook nog Maasmechelen Village. Alleen zijn dat wel de wat luxere winkels: Designer Outlet | Outlet Shopping bij Maasmechelen Village
ik vind roermond heel gezellig. en vanuit de outlet loop je ook in 10 minuten het gewone winkelcentrum van roermond in
Batavia heeft misschien best veel winkels, maar ik de laatste keer dat ik daar was heb ik niets gekocht. Ik heb bij outlet-prijzen toch iets anders in gedachten....
De prijzen zijn in geen enkele outlet gigantisch voordelig helaas. In maasmechelen is het echter 3 keer per jaar uitverkoop, en dat is een stuk voordeliger. Dan heb je er echt voordeel van. In maasmechelen is veel merk te krijgen voor kids en baby. Allemaal iets exclusiever. Roermond is de grootste van het stel, aanbod is super. Maar ik vind het er ongezellig met iets te veel aanbod in outdoor en sport. Het nieuwe gedeelte is dan wel weer erg leuk.