Dat ik een mooi en gezond kindje ter wereld heb gebracht, ik voelde me echt stoer na de bevalling haha (bij een uur lang hechten weer wat minder ).. & dat zij het hartstikke goed doet!!
Ik ben trots op het feit dat ik al 5,5 mnd zo goed borstvoeding ondanks de verschrikkelijke kraamtijd En dat ik echt een vechter ben voor mezelf en mijn kindjes. Ik kwam er toen Owen 2 weken was, achter dat mijn (bijna ex) al vanaf september 2010 een relatie heeft met een van zijn collega's.
Ik ben er trots op dat ik nu eindelijk leer van mijn fouten.. en nu ook pas zie wat voor fouten dat waren en ik durf ze toe te geven!
op het feit dat mijn zelfvertrouwen enorm is gegroeid in al die jaren. vroeger liet ik over me heen lopen en pastte ik me altijd maar aan iedereen aan, met als gevolg dat je het toch nooit goed doet en nog eens een trap nakreeg. Nu zijn de rollen omgedraait. Er zijn nog maar een handje vol mensen die een potje bij me kunnen breken.
Ik ben trots op mijn prachtige dochter, die mijn man en ik zo goed in elkaar hebben gezet. Ik ben trots op mijn fantastische man. Ik ben trots op het feit dat wij samen een nieuw leven hebben opgebouwd in een ander land. Ik ben trots dat we, ondanks alle aardbevingen hier, niet terug zijn gegaan naar Nederland. Ik ben trots op het feit dat ik de kostwinner ben bij ons thuis.
Ik ben trots dat ik zonder moeite ben gestopt met roken toen ik zwanger bleek te zijn van Emma. En ik ben trots op mijn mooie meiden.
Ik ben trots op dat ik mijn hbo-opleiding heb afgemaakt, ondanks een negatief advies in het eerste jaar. Waarvoor ze overigens in het tweede jaar hun excuus hebben aangeboden, mijn stages met 9-ens heb afgerond en nu al 5 jaar lekker aan het werk ben in die richting En trots dat we een hele grote (studie)schuld zonder hulp kunnen afbetalen. En ik voelde me ook echt trots na mijn bevallingen.
Heb een "moeilijke jeugd" gehad en ben jaren zelfdestructief bezig geweest. Ik ben er trots op dat ik nu gezond leef en goed voor mn kinderen zorg. En dat ik dat helemaal zelf gedaan heb! en verder op mijn kinderen en mijn man natuurlijk!
Das een goeie: ik was ook supertrots dat ik mijn helse bevalling zo rustig heb doorstaan (al was het waarschijnlijk wel een stuk sneller gegaan als ik niet zo rustig was gebleven, want dat hadden ze in 't zkh misschien geloofd dat ik echte weeën had, hahahaha)