Geboren in het hele hoge noorden. Opgegroeid in het midden van het land onder de rook van waar ik hoor
Geboren en getogen in Nijmegen. Al mijn familie woont daar nog. Gewoond in de Achterhoek, Friesland en nu in België
In Zwolle ziekenhuis geboren en getogen in Raalte, daar tot m'n 18e gewoond, daarna Utrecht, Doorwerth en nu al 9 jaar Arnhem, maar Raalte blijft mijn thuis
Geboren in Tilburg, daar in 3 huizen gewoond. Daarna nog 7x verhuisd. Noordwijk, Lisse, Nieuw Vennep, Kudelstaart, Aalsmeer, Zevenhoven, Nieuwveen en nu weer Zevenhoven.
Nieuwveen, dan denk ik altijd direct aan hele zomerdagen in het zwembad liggen! Maar ik vrees dat een abbo weinig zin heeft dit jaar.
Aarweide! Ja superjammer inderdaad. Zo fijn om zo'n leuk buitenbad op fietsafstand te hebben..Had nog geen abbo gehad en wilde dit jaar juist doen, haha.
Geboren en getogen tot mijn 10e in hartje Utrecht. Daarna verhuist naar een plaatsje net buiten de stad tot mijn 19e. Daarna weer terug tot mijn 30e in hartje Utrecht en nu weer 5 jaar terug in het zelfde plaatsje net buiten de stad