Wij zijn twee weken op Serignan Plage geweest. Echt een geweldige vakantie gehad. Heel veel kinderen, leuke zwembaden, rustige "wijk" op de camping en heel veel te doen. Vooral de vrijheid die de kinderen hadden op de camping was super leuk. Nadelen zijn het ontbreken van een boulevard (persoonlijk natuurlijk) en in de tweede week de drukte. Ook vond ik het jammer dat je voor bv de trampolines extra moest betalen (2,50 per 10 minuten). Volgend jaar weten we nog niet maar overwegen terug te gaan.
Wij zijn afgelopen week ook terug gekomen van 3 weken Serignan Plage. Heerlijke camping! Wij hadden een plek direct bij de oploop van het strand. Vorig jaar direct de plek weer geboekt toen we weggingen. Voor ons was dit de derde keer. Volgend jaar gaan wij waarschijnlijk weer een keertje naar de Atlantische Oceaan.
O grappig! Leuk stukje camping is dat! Is dat 's avonds niet heel donker daar? Wij vonden dat ook wel super mooi.
Wij stonden bij de oploop van het strand met onze camper, bij het Kampeer gedeelte dus. Volgens mij was het niet extreem donker, Hoewel ik me nu eigenlijk afvraag of het er wel verlicht was Bij de stacaravans had je ook nog een oploop naar het strand, dat was wel een hele donkere hoek Vond het wel heerlijk zo dicht bij het strand! Zou zo terug willen..