Waar ben jij écht bang voor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 24 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Onweer..

    Zelfs zo erg dat ik vond dat ik moest schuilen bij de buurman een paar huizen verderop toen het buiten onweerde en ik de bus uit moest stappen.

    Merk nu wel met kindjes dat ik het meer los kan laten.

    Vroeger ging alles in huis dicht. Stekkers eruit. Deken over mijn hoofd en vingers in de oren.

    Ik kom zelfs te laat op mijn werk als het onweert.
     
  2. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Te water raken met de auto
     
  3. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.356
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Vuur, wespen, de dood
     
  4. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.325
    2.031
    113
    Een geliefde verliezen zoals kinderen, man of ouders.
    Brand in huis
    Buikgriep
     
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ben altijd bang dat ik moet overgeven, of dat iemand anders moet overgeven. Bijvoorbeeld in de bus of in het vliegtuig.. dan kan ik ook niet zo snel eruit als het gebeurd. Word ook echt panisch als iemand moet overgeven of aanstalten maakt, zo ontzettend naar. Zou ook nooit iemand kunnen helpen die zich niet goed voelt, bang dat het over me heen komt:roflmao: ook op tv HAAT ik het als ik nietsvermoedend kijk en ineens komt er een kots scene, wtf???? Ik kan me weken lang voorbereiden op een lange bus reis of trein reis, reispillen, plastic tasjes, verfrissingsdoekjes, kauwgom... ik zal nooit (veel) drinken als ik weet dat ik nog met de taxi terug moet of als ik een auto rit langer dan een half uur heb. Kan er ook heel slecht tegen als mensen op feestjes oid willen dat ik meer drink want het is zo gezellig. Ja het is gezellig, daarom stop ik nu met drinken voordat ik misselijk word:roflmao:

    Verder niet echt ergens bang voor.. soms knijp ik m als mijn vriend heel hard rijdt want dan schiet er wel eens door mijn hoofd 'als die auto maar niet ineens naar links komt' bijv..
     
  6. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.113
    113
    Om controle over mijn lichaam en/of geest te verliezen.
     
  7. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik ben bang om te verdrinken of te verbranden dat ik het bewust meemaakt dat ik geheel in brand sta met dood tot gevolg. Dat ik dood ga is onvermijdelijk en ben ik op zich niet bang voor, maar niet zo...
     
  8. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    naalden. En ik heb momenteel ijzertekort, dus moet regelmatig bloedprikken. Ik zit vooraf gewoon te hyperventileren in de auto
     
  9. charliebradbury

    charliebradbury Bekend lid

    14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ik ook
     
  10. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Deze angst heb ik ook heel erg. Al ben ik wel heel bang dat mij iets overkomt en de kinderen zijn erbij. Dat ze dat zien. Hun angst, machteloosheid, onbegrip. Brr mijn maag draait daar echt van om :(
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. ikke84

    ikke84 Fanatiek lid

    28 feb 2010
    3.057
    505
    113
    - de dood
    - controle verlies van lichaam en geest.
    - spinnen
    - dat mijn kinderen gepest zullen worden
    - buikgriep (geen fobie)
     
  12. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.155
    768
    113
    Voor degenen die bang zijn voor de dood: zijn jullie vooral bang voor het moment? Of voor de manier waarop? Of voor na de dood?

    Ben ook altijd erg bang voor de dood geweest, bang om dood te gaan vooral, gelukkig nu al een paar jaar totaal niet meer.
     
  13. Wen86

    Wen86 Fanatiek lid

    12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Muizen en ook overgeven.
     
  14. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.079
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    - Paarden, ik loop rustig een kilometer om als ik ze ergens zie.
    - Wespen, wanneer ze in de buurt zijn ben ik pro in kung fu en kan ik heel snel rennen :rolleyes:
    - Die grote huis spinnen ( die altijd met zn 2 zijn zeggen ze) :eek:
    - Kleine ruimtes met veel mensen
     
  15. mellanie76

    mellanie76 VIP lid

    5 aug 2016
    17.645
    800
    113
    moeder
    Rotterdam
    - Dat door mijn schuld/ nalatigheid iets met mijn kinderen gebeurd.
    - slangen
    - Dat 1 van mijn kinderen ontvoerd wordt en ik hem/haar nooit meer zal zien.En dus nooit zal weten of mijn kind nog leeft of niet.
    - Levend begraven worden .
     
  16. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Ja ik kan er echt niet tegen. Maar geen enorme fobie gelukkig want tijdens mijn zwangerschappen heb ik zelf heel vaak over gegeven...
     
  17. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.203
    3.638
    113
    Muizen, echt zo erg dat ik al in tranen uitbarst als ik zelf een plaatje ervan zie of op tv.
    En met de auto te water komen
     
  18. Oona

    Oona Actief lid

    2 jul 2018
    436
    518
    93
    Onweer en vuurwerk. Het laatste heb ik een paar jaar geleden in mn gezicht gekregen en sindsdien kom ik niet meer buiten rond de jaarwisseling.
     
  19. Poro

    Poro Actief lid

    5 feb 2011
    396
    177
    43
    Dat ik dood ga voordat de kinderen op eigen benen staan.

    Kinderen hebben weleens gevraagd (paar jaar geleden) waar ik heel bang voor ben. Toen was mijn antwoord ook al dat ik bang ben om dood te gaan voordat ze volwassen zijn maar na het overlijden van mijn man is die angst wel groter geworden. Als mij wat overkomt hebben ze niemand meer.
     
  20. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik ben echt doods en doods benauwd voor het donker.

    Verder heb ik veel angst om mn man en kinderen te verliezen. Maar geloof dat heel veel dat hebben :p maar daarbij functioneer ik nog prima.

    In het donker wordt ik echt panisch. Ik word heel schrikkerig, krijg een verhoogde hartslag en raak uiteindelijk in paniek. Het gaat steeds beter want nu durf ik met mn man wel buiten te lopen enzo. Maar alleen never ever. Nooit.
     

Deel Deze Pagina