poeh eeh 1 mijn nederlands is belabberd (6 was mijn hoogste cijfer en engels een 8,5 op examen) dansen, kan totaal niet dansen zingen (iemand oordopjes) moppen vertellen, vergeet de helft hahaha
- spreken in het openbaar (wordt rood, ga stotteren en bibberen) - kaartjes sturen voor speciale gelegenheden. Ik ben niet zo attent wat dat betreft, ik vergeet het vaak...
pff ook wel een boel volges mij - rekenen (ik kan de tafels tot 10 niet eens! *schaam schaam*) - het huis opgeruimd Houden - mn sleutels een x niet kwijt zijn - ramen zemen.. pff heel slecht ben ik daar in - nederlands schrijven
-complimentjes geven -spreken in het openbaar -verrassingen (bah...daar heb ik echt een hekel aan....controle freak)
Confrontaties aangaan Telefoontjes plegen naar instanties..of anders,ik haat bellen! Niks vergeten Achteruit inparkeren
Dingen zoeken die ik heb opgeruimd. Had van de week de lampen opgeruimd en vandaag een half uur gezogt voordat ik ze gevonden had.
Ik kan absoluut geen ramen wassen.. Nederlands praten.. Ik verval steeds in het drentse accent moet constant na blijven denken over de Nederlandse woorden Daarentegen kan ik wel inparkeren
Spreken in het openbaar Kritiek krijgen Op de snelweg rijden (druf ik niet) Gewoon/rustig blijven praten als ik boos ben
Ik ben absoluut heel erg slecht in alles wat met handwerken te maken heeft. De handwerkjuf op de basisschool was ook nooit zo aardig tegen mij omdat ze het niet kon hebben dat ik niet kon breien, haken,borduren e.d. Ik kan zelfs niet eens een knoop aanzetten. Op de SPW was ik ook heel erg slecht in bloemschikken. OMG,de lerares liep langs de tafeltjes en zei dan: "Mooi hoor Truusje, ga zo door Miepje, prachtig Saartje" Tot ze bij mijn tafeltje kwam..ze kon geen woord meer uitbrengen.
Hier ook heel slecht in haken, breien, borduren en alles in die richting. Kan heel slecht originele gerechten bedenken ook al ligt mijn koelkast vol met van alles. Verder ben ik slecht in het onderhouden van sociale contacten, afspreken, kaartjes sturen, belletjes doen etc.
slecht in dingen afmaken, mis de discipline, komt uit zelfbeeld vandaan, gelukkig gaat het steeds beter!
Heeeeel herkenbaar. Verder ben ik ook niet goed in nieuwe contacten maken. Als ik nieuwe mensen tegen kom dan weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen. Dus maak ik niet echt vrienden met ze.
-Schaatsen kan ik niet... Ik moet dan altijd denken aan die ene keer dat ik op de ijsbaan een poging waagde. Er stond een klein meisje met haar moeder aan de zijkant, die zag me en zei vervolgens tegen haar moeder: "kijk mama, dat meisje heeft lepra". 8) Daarna nooit meer geprobeert. -Op tijd komen ben ik ook erg slecht in, standaard te laat. -Strijken -Ramen wassen