Pfff... hebben jullie even? Een kleine greep uit mijn vele tekortkomingen... - ruimtelijk inzicht (probeerde gisteren nog een cake van 50 cm lang in een bakje van nog geen 40 cm te proppen... manlief lachte zich dood!) - dingen gestructureerd doen (ik krijg overal jeuk als ik steeds dezelfde dingen in dezelfde volgorde moet doen) - koken... vreselijk! - zeggen wat ik vind... bewaar altijd de lieve vrede door een ander zijn zin te geven en eet mezelf dan op van frustratie
- knutselen, naaien, breien enz. totaal niet aan mij besteed; - dieren verzorgen; en vast nog veel meer
ik wordt knoert rood in het gezicht als ik lieg of als ik iets heb gedaan wat niet door de beugel heen kan ga ik raar giechelen. kan zo niet zingen ooo wat vals maar ja is wel lekker zo nu en dan te gillen onder de douch , komt mijn man even van beneden zeggen heb je nog watjes voor mij voor in mijn oren kan geen auto rijden, en zo'n beetje alles wat met school te maken heeft kwa rekenen, nl , engels , wiskunde zo daar was ik vroeger echt heeel slecht in dus zal nu nog wel zijn.. heb een slecht evenwicht ihihi kan dus ook niet rare fraste doen met mijn lichaam val gelijk om maar ach de rest zit wel goed hahahahh
Ik ben slecht in: confrontaties aan gaan alles wat met cijfertjes te maken heeft huishouden (ik kán het wel, ik haat het gewoon) autorijden, met name de hellingproef (anders gezegd: die ontwijk ik) nieuwe contacten maken
Oh, toevoeging! DUITS! Manlief heeft de grootste lol als een Duitser tegen me begint te praten en ik niet weet waar ik kijken moet. Heel genant... Ik neem me steeds voor om een cursus te doen maar als ik weer thuis ben vergeet ik het zo weer of denk ik: ik kan toch Engels!?
Dingen met mijn handen doen - Ik laat alles vallen als ik een slechte dag heb. Breien, Borduren is ook niet aan mij besteed Geduld hebben is soms erg moeilijk voor me Benoemen waar ik niet goed in ben