Ik ben voor bij een paar truitjes al een tijdje op zoek naar een bh (wit/ zwart) met mooie bandjes boven de bh zeg maar, a la marlies dekkers. Alleen vind ik de MD echt veel te duur, weet iem. een winkel waar ze die hebben?
Toevallig net gekeken (vooral bij de outlet anders vind ik ze nog best prijzig). Maar vind dat er heel veel in kleur/ kleurcombi's zijn die ik echt niet mooi en praktisch vind... Ga nog eens nalopen, dankje iig
Ben mss ook iets te laat voor de Sapph outlet, er is al heeel veel weg, of grote maten (en zoveel geluk heb ik niet, stond achteraan toen ze uitgedeeld werden ) Bij V&D online wel 1 mooie in goede maat dus die onthoud ik even! Henk ten Hoor (wat een naam he, hoe bedenk je het! ) zit bij pap en mam in het dorp, daar heb ik laatst gekeken, maar niks gezien wat ik zocht
Sapph is erg fijn (draag ik erg graag) al zit mijn ene Marlies Dekkers BH die heb gekregen (zucht, wát een geld) toch écht heel erg geweldig goed. Maar goed ik heb een wat grotere maat en als het goed zit dan zijn het vaak omabh's dus dit was een grote verademing Met Sapph inderdaad wel geluk hebben, ze hebben ook vaak met steentjes en glitters en dat is dan bijvoorbeeld weer niet mijn stijl.
After eden heeft ook een nieuwe set met bandjes die je extra kan aanzetten af afhalen, erg leuk en in zwart/wit, ze hadden die bij de VenD
@ Juju, idd veel geld. Het is ook absoluut niet dat ik het weggegooid geld vind, ik heb het alleen niet... Anders zou ik er zeker meer aan uitgeven, het is mooier, zit beter en blijft ook mooier! Ik wil liever ook geen steentjes, kleurtjes oid, zwart is praktischer en makkelijker te combineren @ Sannaa ga straks bestellen bij V&D maar after eden heeft online niet zoiets. Ja 1, maar dan is het bandje in tijgerprint...
Marlies dekkers in de uitverkoop ook geen optie? Die worden dan vaak met 40% afgeprijsd, das toch leuk! Ik heb een aantal marlies dekkers, en ik woon er echt in, ze zitten zo geweldig!
Zelf ook een paar saphh's en zitten prima... gewone zwarte en witte zijn altijd mooi maar zullen daarom ook niet in de sale gaan waarschijnlijk...... Moet wel zeggen dat de maat wel raar valt bij mij (omdat je zegt dat er alleen maar grote maten zijn) heb normaal 75c of 80b maar van Saphh moet ik toch echt een 80D hebben (heel vreemd) Maar zag toevallig ook in het blad de LINDA dat wanneer je nu een abbo er op neemt dat je dan een toegoedbon ontvangt voor een marlies dekkers setje.... Een abbo kost geloof ik 66 euro dan ofzo