Waar ben jij bang voor?!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Ennas86, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben vreselijk bang voor kikkers en padden :), de dood, trappen die open zijn tussen de tredes en hoogte.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Om mijn man of zoontje kwijt te raken

En natuurlijk spinnen

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ben ik eindelijk eens niet de enige. Ben er ook panisch voor. Wat een vreselijke beesten.

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, die vind ik ook zoooooooooo vies, blehhhhhh....

Ik ben ook bang dat mijn man zijn hersenoperatie niet overleeft, de kans is wel heel klein, maar toch..... dat is écht mijn angst van dit moment..... :(

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Poeh, dat klinkt heftig. Kan me voorstellen dat je daar bang voor bent. Ik duim voor jullie dat het goed komt.

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

7. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ik ben bang voor :
    - Spinnen, mieren, torren.... gillen ga ik niet maar krijg er wel de kriebels van.
    - Wespen, & gezoem van beesten bij mijn oren, bang dat ze in mijn oren vliegen....
    - Om mensen te verliezen die me dierbaar zijn.
    - Dat mensen raar over me denken.
    - De tandarts, als ik heen moet droom ik de dag ervoor altijd dat mijn tanden los zitten en dat als ik ze aanraak ze er 1 voor 1 allemaal uitvallen.... in mijn droom ik voel zelfs wat er achterblijft in mijn mond.
    - Dat mijn mannetje me niet mooi vind, vreemd gaat, of en bij me weg gaat (is niet zo hoor!!)
    - Dat ik nooit genoeg afval om hulp te krijgen van een gyn.
    - Dat ik nooit kinderen kan krijgen, ook niet met hulp van een gyn, en ook geen adoptie kindje.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Oh kijk een lotgenoot :p

Ik word altijd uitgelachen als ik zeg dat ik er bang voor ben. Laat staan als we er een tegen komen, dan staan ze nog harder te lachen.. :)

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vind echt weinig dingen vies of eng.. Ben best wel stoer wat dat betreft.8)

Maar waar ik echt bang voor ben zijn overleden mensen.. Heb dan ook geen overleden dierbaren durven zien om afscheid te nemen. Dit is soms best wel moeilijk voor mij.

Soms, als ik aan het internette, was opvouwen, tv kijken ben heb ik het gevoel dat er iemand naar me kijkt en schiet er een schim weg.

Heb volgens mij te veel enge films gekeken vroeger..;)

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hier bang voor :

Spinnen/insecten
    Vliegen dat is mijn grootste angst.
    En mijn dierbare verliezen.

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Oja, dat klinkt mij herkenbaar in de oren.

Ik heb nooit in de kist durven kijken van opa's en oma's. Ik heb één keer in mijn leven een overleden iemand gezien en dat was 4 jaar geleden mijn stiefopa. Ik heb hem zien overlijden op zijn sterfbed. Erg heftig allemaal. Maar gek genoeg durfde ik later niet te kijken in zijn kist. Ik kreeg een heel naar gevoel over me heen toen ik zijn kamer binnen kwam toen hij opgebaard lag. Het was er koud en er hing een nare sfeer. Ik heb geen blik durven werpen in de kist en ben huilend de kamer uitgelopen.

Ik vind het ook eng, ben er bang voor.

12. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Ik ben erg bang voor onweer. Verder nog wel voor veel meer dingen, maar dat is toch echt wel de extreemste.

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Dat heb ik ook! en als ik op zo'n 'open trap' loop (waarbij je tussen de treden door kunt kijken zegmaar) ben ik in het donker bang dat ze m'n enkels beetpakken, hahaha ('ze' zijn dan onzichtbare, enge dingen, hihi)

Spinnen vind ik ook heel eng. Daar schaam ik me best voor trouwens... die kleine beestjes, pfff....

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Met stipt op 1: SPINNEN!!!!
    Daarna kleine ruimtes als ik dat alleen al op tv zie dan raak ik al in paniek
    Ook tunnels en garages zijn bij mij zeer zeker geen favoriet!

15. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ze zijn hier allemaal al genoemd:

spinnen en ander klein grut (pissebedden, kakkerlakken - alhoewel die niet klein zijn)

als ik ergens niet uit kan (ik moet heel veel moeite doen om mezelf onder controle te houden in een vliegtuig - ben een keer helemaal gek geworden, vreselijk... dat gevoel dat ik niet weg kan, word ik gek van en dat durf ik dus eigenlijk ook niet meer)

alleen zijn in het donker: en dan vooral de kamer uitlopen (of naar beneden vreeeeselijk) of alleen moeten slapen. Ik heb bij elke nachtdienst van mijn vriend wel momenten dat ik wakker word en overtuigd ben dat ik iemand zie lopen, ik ben dan zo vreselijk bang... en elke ochtend leef ik nog steeds ;) maar het zijn wel slopende nachten...

en ik ben zo vreselijk bang dat mijn vriend of ons zoontje iets overkomt. Daar denk ik heel vaak aan: wat nou als één van die twee overlijdt? Ik zou niet weten hoe je daar mee om kunt gaan...

16. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Oh en nog eentje: gemarteld worden. Ik zie het vaak in films (thrillers) en ik ben echt bang dat ik het zelf ook eens moet meemaken. Geen idee waarom ??

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gewoon niet meer kijken...ik kijk zelf ook geen horrors/thrillers en dat soort films. Ik heb er weken/maanden/jaren later nog nachtmerries van..dus ik kijk het al jaren ook gewoon niet meer om mezelf te beschermen.
    Mn vriend vindt het jammer maar hij heeft pech;)

18. Om mijn prinsesje te verliezen.

19. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Water dieper dan mijn knieen. Durf ook niet in een diep zwembad, over de donkere tegels durf ik niet te zwemmen en al helemaal niet dicht bij het rooster waar de golven uit komen. Ik zal ook nooit meer doen dan pootje baden in een meertje, de zee enz. Ben ooit een keer bijna verdronken doordat ik in een rioolbuis werd getrokken die onder de weg door liep. Heb echt moeten vechten om weer uit het water te komen.

Verder de tandarts en spinnen brrr alleen de gedachte eraan al. Ga alleen naar de tandarts met de nodige kalmerings tabletten en voor spinnen ben ik instaat de buurman uit zijn bed te bellen ( ooit wel eens gedaan toen manlief niet thuis was).

20. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik ben echt heel erg bang te verliezen waar ik van hou. Voornamelijk mijn katten en vriend. Ik kan ook niet tegen dierenmishandeling en ben daar bang voor. Vind het heel erg om daar dingen over te horen. Raak er ook van in paniek maar reageer wel weer vaak op zo een topic :(

Deel Deze Pagina