dat er iets gebeurt met mijn kids spinnen locked-in syndroom naalden/spuiten/injecties geopereerd worden (nog nooit gebeurd, maar als ik bijv een keer keelpijn heb raak ik al in paniek bij de gedachte dat misschien mijn amandelen er uit moeten..) en hele vage: eierschaal in mijn eten luchtbalonnen. (niet alleen om in te zitten, maar ook om te zien!)
Haha!! Daar ben ik na mijn bevalling ook vreselijk bang voor! Wordt wat als ik ooit een tweede mag krijgen! (Dan laat ik de bevalling wel aan iemand anders over)
klinkt heel gek maar Woezel en Pip...ik kan dat niet loszien van guusje nederhorst en raak altijd beetje in paniek als ik aan haar denk.....wat een nachtmerrie om je kleine kindje zo jong achter te moeten laten.
Ik ben bang voor: -Spinnen en alle soorten kleine vieze kriebel insecten -Heb erge vliegangst,maar stap elk jaar weer in het vliegtuig.Het word beetje bij beetje wel minder maar ben de dagen en uren voor het vliegen bijna ziek van de spanning. Heb ook een jaar of 10 geleden een paniek aanval gehad met het opstijgen.Mijn ouders schaamde zich rot voor mij,bleef maar roepen we gaan dood,hij stort neer....was toen echt in paniek. Het is alleen het opstijgen en het landen wat ik zo verschrikkelijk eng vind.
hoe banaal ook: Geesten! niet alleen in huis maar overal wij zijn naar koophuizen aan het zoeken en als wij een huis gaan bezichtigen en ik heb nog maar het idee dat er wel eens iets zou kunnen zijn (heel raar gevoel!) dan koop ik het echt niet, hoe mooi en goedkoop ook @suzanne68?? 10augustus mijn 1ste tattoo zetten ben best zenuwachtig kzal je laten weten hoe het ging!! (kijk maar bij het show je piercing of tattoo topic!) voor de rest ben ik nergens bang van
Hoogtes, Spinnen (heel erg), Narcoses, was blij dat ik wakker was toen ik mijn keizersnede kreeg. Mijn angst voor naalden daar ben ik overheen dankzij de hormonen die ik moest prikken voor de IUI. Ik moest wel. Ik las bij iemand geesten haha dat heb ik ook. Ik durf in het donker niet in spiegels te kijken. Wij zijn nu opzoek naar een andere woning en ik wil perse in een nieuwbouw woning wonen haha
Dat er een rat of slang door het riool bij mijn w.c. pot omhoog komt en me in me plasser bijt!! Regelmatig angst voor ik kijk dan ook eerst in de pot hahaha.. gelukkig kan ik er nog wel om lachen.