Waar ben jij bang voor?

Discussie in 'De lounge' gestart door AnneThamar, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Veel wespen :)

Ik ben zelf ook wel bang voor brand, toen ik 10 was heeft t flatgebouw waar ik woonde in de brand gestaan.
    Clowns en verklede personen vind ik ook verschrikkelijk.

Teken zijn ook een goede ja brrr enge dingen.

En kikkers :p zijn best grappig, tot ze gaan springen :$ die beesten zijn snel!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Bang voor veel insecten,voor honden en voor naaktslakken.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Geesten en inbraak.

4. AnneThamar

Mijn moeder is bang voor slakken. Ik dacht altijd dat ze een grapje maakte :) want ja wie is er nou bang voor een slak :p
    Totdat ze zei: ja wie is er nou bang voor een vlinder :D

5. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik snap nooit dat mensen in een klein roeibootje of zeilbootje extreem ver de open zee op gaan! Dood eng lijkt me dat en zou ik nooit doen denk ik! Er hoeft maar 1 dikke walvis met z'n enorme flapper te slaan en je ligt in het water tussen de haaien :(.

En spinnen ben ik ook bang voor. Mijn vriend moet ze altijd weghalen en vervolgens doet hij altijd alsof hij de spin op me gaat gooien. Woest ben ik dan! Laatst ben ik op sokken de deur uitgerend tot het einde van de straat omdat hij weer zogenaamd grappig zat te doen met een net gevangen spin:(:(

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik dacht vroeger altijd dat ik de enige was... Zo te lezen toch niet (Michhan heeft ook coulrofobie). Ik schaamde me er vroeger ontzettend voor, maar dat is nu wel over gelukkig.

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik ga knock out van verwondingen en operaties. Greys anatomy kijk ik half :p

Angst voor verlies van de relatieve veiligheid. Zowel lichamelijk als financieel. Van oorlog tot aan dronkelappen achter het stuur.

8. Islah

Islah Niet meer actief

Ik ken trouwens iemand die bang is voor van die uitgelopen aardappels...

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben bang voor konijnen. Ik vind ze er schattig uitzien als ze in hun hokje zitten maar ze moeten niet los rond gaan hupsen in mijn buurt en ik hoef ze ook niet te aaien ofzo. Enge beesten.

Verder de welbekende dingen denk ik, Brand in huis, vroeg overlijden, kindjes kwijtraken enzo.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik ben bang voor aanslagen, achtbanen die over de kop gaan, om dierbaren te verliezen, ziek te worden, liften, files, vliegen (allemaal claustrofobie) dat mijn dochter niet oud zal worden, clowns, voedselvergiftiging, als ik in het donker in de auto stap dat er dan iemand in mijn auto zich verstopt heeft die mij kidnapt :D echt ik spoor niet...

11. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Met een vliegtuig kun je ook neerstorten in zee. Ook tussen de haaien.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Het meeste wat kriebelt of steekt, een lieveheersbeestje kan ik nog net wel verdragen. Ik probeer uiterlijk wel rustig te blijven zodat mijn kinderen mijn angst niet overnemen. 😅 Verder 'free fall' hoogtevrees, na een ernstig ski ongeluk als kind.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lieveheersbeestjes kunnen ook bijten!

14. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.712
    4.032
    113
    Overijssel
    En stinken!!

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zeg dat nou niet! 😅😝 Maar die zien er in elk geval nog errrr 'lief' uit in elk geval. Die motten vlinders zijn idd ook zo goor....gruwel.

16. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik ben altijd bang om weer in een depressie te raken.
    Heb ook angst voor somberheid.
    Klinkt gek misschien, maar als ik een dag somber ben, ben ik er van overtuigd dat ik weer helemaal bergafwaarts ga..
    Alle angsten die ik vroeger had zijn hierdoor verdwenen.

17. AnneThamar

Vind ik ook verschrikkelijk, vliegen... Helemaal boven de zee aaargh. Haaien zelf vind ik echt prachtige beesten, maar lekker ver weg :)

In ons vorige huis hadden we een lieveheersbeestjesplaag, is echt enig clusters met die beesten boven ons bed :$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      65,6 KB
      Weergaven:
      2
  18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    100% wat ik had kunnen zeggen 😆😂

19. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    De Jan Klaasen poppenkast. Vreselijk!!! Heb er nog nachtmerries van hoe dat lijfje zonder benen achter mij aan komt, slepend over de vloer... Nestelend onder mijn bed. Bah.
    Heb een schat van een kind, maar echt niet dat er een Jan Klaasen pop in huis komt he 😬

En buikspreekpoppen... Of die grote poppen op tv bij SBS6 nu. Ik vraag me af, waarom moeten die poppen er zo freaky uit zien??!

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha die zijn ook wel een beetje eng toch :') net alsof het leeft en het ineens poten krijgt

Deel Deze Pagina