Haha, echt uitnodigend zien ze er inderdaad niet uit! Ja maar echt extreem dan, zoals wat sommigen met spinnen hebben zeg maar.
Geesten.. Ik kan niet eens voor mijzelf uitmaken of ik er in geloof. Maar films die over geesten gaan, kan ik echt niet kijken. Dan nog liever een bloederige film. Gister stond ik op het punt om met mijn dochter in bad te gaan. Op het moment dat ik haar aan het uitkleden was, sprongen onze boxen in de woonkamer op maximaal!! Ik kan niet omschrijven hoe luid het was. Dochtertje geschrokken en overstuur. Dochter veilig in haar ledikant gezet en naar de versterker gerent om deze uit te zetten. Niemand was verder in huis, dus ik heb echt geen idee waarom het geluid ineens op maximaal sprong. De hele avond zat ik op het puntje van mijn stoel. Bij ieder geluid sprong ik op. (wat een mietje he )
Alle insecten en dan met name spinnen en degene die vliegen zoals wespen, bijen, libelle etc. Zwanen en ganzen vind ik ook maar niks. Die kunnen enorm dreigend overkomen vind ik.
Katten. Ik blijf in ruimten waar ik samen met hen ben altijd recht staan, ga pas zitten zodra ze bijb. buiten zijn. Brr,
Enge films. Moet echt geen horror of thriller kijken voordat ik naar bed ga, want dan ga ik echt dromen. ... Had vd week ook 2 verschillende dromen, werd wakker s nachts, en toen vroeg in de ochtend weer, en waren 2 nare dromen. Had er gewoon een rot gevoel van. En werd er bang van... Mr wist niet meer waar t over ging toen ik s ochtends wakker werd...
Ik ben heel bang dat er gedacht wordt dat ik niet meer leef en dat ik dan de begrafenis wakker wordt.
Absoluut geen verwijt hoor, maar het lijkt me heel lastig als je voor zoveel dingen bang bent, zeker voor dingen waar je niet altijd geen invloed op hebt of die nu eenmaal bij het leven horen. Sterkte met je angsten.
Kotsen. Ik kan en wil dat niet. Van een ander kan ik het opzich wel zien en helpen. Maar zelf? Ik pies in m'n broek. Gelukkig belemmert het me niet in m'n dagelijkse leven, ik laat er niks om en ben hierin ook streng voor mezelf. Kikkers en padden. OMG.. Dit is echt vreselijk. Ik droomde er van de week weer van.. Badend in het zweet.. Echt.. Gadverdamme die beesten zijn zo eng! Die pootjes ieuuwuuwwwwwww
Alles met meer dan 4 poten brrrrrr, hoogtes en kleine ruimtes. Poppen en clowns of wat daar op lijkt, dat zijn ook echt dingen waarvan ik echt een vlucht reactie krijg en im blinde paniek raak als ik niet weg kan.
Wespen Brand/vuur (ben al blij dat we een elektrisch gasfornuis hebben en ik niet meer met lucifers in de weer hoef Dat ik John niet kan zien opgroeien
Grote huisspinnen Onweer Hoogtes/Hoogtevrees En als ik zelf moet overgeven. Vind dat vreselijk benauwd en gil dan werkelijk de hele buurt bij elkaar.
Om dood te gaan.... Helemaal nu twee familieleden ernstig ziek zijn, speelt dit dagelijks door mijn hoofd... Verder spinnen, en de angst om te verdrinken of te stikken. Het laatste is mij als kind 2 keer gebeurd, waarbij ik nog net geholpen kon worden door een volwassene. Wanneer mijn kinderen eten, zit ik er bovenop! Goed kauwen, geen nootjes, harde snoepjes en druiven en tomaatjes in vieren snijden etc.
Echt bang ben ik voor; enge films (iT chukkie zombies spoken enz) Clowns Donker Waar ik iets minder bang voor ben Alle insecten (ook lieveheersbeestjes) Alle dieren (behalve sommige bekende) Herrie (dan hoor ik niet of er iemand aan komt ofzo) Douchen (als ik alleen ben) Dus ik ben een beetje een mietje 😄😜
Dat mensen waar ik omgeef of ik zelf ernstig ziek word(en) of komen te overlijden en ik ben al denk ik al 10 jaar bang ondanks dat ik voor zover ik weer gewoon gezond ben, bang dat ik geen kindjes kan krijgen of dat er wat mis gaat tijdens de zwangerschap of bevalling. Maar daar gaan we nu achter komen aangezien we sinds kort proberen zwanger te worden Oja en heel wat anders, spinnen en diepwater bv zee/meer waar je niet kan zien of er iets in het water zit of er niet heel snel uit kan