Gezocht: Belgen die mij even kunnen helpen

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzzert, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hallo,

Ik heb even hulp nodig van onze buren! Nu weet ik dat er een aantal vlaamse mensen ook op dit forum zitten, vandaar mijn vraag.

Ik ben bezig met een onderzoek voor het afronden van mijn studie. Ik ben opzoek naar instellingen in België die werkzaam zijn in de sociale psychiatrie. Nu heb ik wat zitten google, maar ik krijg weinig websites die echt mij verder helpen. Dus misschien kunnen jullie mij helpen met namen van instellingen?

Groetjes

2. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
  3. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Wat bedoel je eigenlijk met sociale psychiatrie? Ik ben Vlaamse en ken wel wat psychiatrische ziekenhuizen maar dat bedoel je niet waarschijnlijk?

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    caw = centrum algemeen welzijn
    sociaal huis (meestal gelinkt aan een gemeente en een ocmw)
    pvt = psychiatrisch verzorgingstehuis
    ...

ik studeer sociaal werk dus als je hulp nodig hebt, mss kan ik je helpen... pb me maar!

5. MLkids

MLkids Niet meer actief

Dagg
    cad

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
  7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Sociale psychiatrie is mensen met een psychische aandoening maar wel op zich zelf wonen. Dus vaak thuis worden begeleid en hun aandoening gaat vaak gepaard met verslaving.

Bedankt allemaal hier kan ik wel wat mee! En mamavanmenno ik stuur jou even een pmtje!

8. happy3

happy3 Niet meer actief

OPZ Geel is onlangs ook gestart met begeleiding van psychiatrische patiënten aan huis, ik heb er zelf 10 jaar gewerkt, ben nog maar half jaartje weg, als je nog vragen moest hebben, wil ik ze gerust doorsturen naar mijn ex-collega's.

Deel Deze Pagina