waar ben jij blij mee in je huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvinna

kvinna Niet meer actief

Eens! Maar dan met de onze ;)

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Absoluut mijn afwasmachine...met 5 kids pffff...zou gek worden.
    Verder toch ook mijn mobiel en tablet.

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Onze heerlijk bank en bed, verder een ruime badkamer

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    De hele sfeer! Echt "ons" huis, heerlijk! De indeling die we wilden, de grote tuin, als een kind zo blij zijn we!

5. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    m'n wandmeubel, droger en vaatwasser

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nu we zo bezig zijn met de voorbereidingen van ons nieuwe huis, ben ik met niks in dit huis nog blij :D. Oftewel, kan niet wachten tot het nieuwe huis af is!

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Met stip op 1: mijn vaatwasser! Wat maakt die mijn leven een stuk makkelijker/leuker.

Verder ben ik ook heel blij me m'n wasdroger, onze Amerikaanse koelkast, een heeeeele fijne mega vuilnisbak, en onze beamer. En last but not least: de ligging, in een gezellige kleine wijk, vlak bij het winkelcentrum, kinderboerderij, bos-/natuurgebied.

8. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik ben vooral blij met de ruimte! Het is zo lekker groot en heb ook een heerlijke grote zolder waar mijn oudste zoon ongestoord kan spelen, zonder dat hij op hoeft te letten dat hij kleine stukjes speelgoed laat slingeren, waar zijn broertje in kan stikken. En voor mij is dat uiteraard ook heel fijn.
    Verder ben ik ook blij met mijn vaatwasser en mijn ruime inloopdouche, waar we makkelijk met zijn 4en in kunnen douchen. Heerlijk, wat een luxe.
    O, en mijn vloerverwarming, vind ik ook heerlijk. Nergens meer lelijke radiatoren in mijn huiskamer.

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik ben heel blij met ons bed. Zou er uren in kunnen blijven liggen.
    Onze meubels. Hebben ze nu 3 jaar en vind ze nog steeds super mooi.
    2 auto's. ivm werk en familie verder weg.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    En eigenlijk ook gewoon super trots dat we een eigen huis hebben. Dat helemaal naar onze smaak is.

Had ik een paar jaar geleden nooit verwacht.

11. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Daar sluit ik me helemaal bij aan...elke dag als ik na m'n werk binnenstap denk ik weer: Wauw....dit is allemaal van ons...en wat is het mooi! :D

We hebben niet alleen een huis, maar vooral een Thuis ;)

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    we zitten midden in een verhuizing maar het nieuwe huis (ons eigen huisje) voelt nu al als thuis! eindelijk geen onderburen meer en een grote tuin en best een vrij uitzicht wat toch bijzonder is hier in de randstad en ook nog eens in het oude dorp, we hebben ook een open haard lijkt me ook erg gezellig! ik kan wel even doorgaan maar als laatste zoveel bergruimte dat is ook wel erg fijn zo met zn viertjes!

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb pas een nieuwe oven (had zo'n irritante combi-magnetron) en ben er zo blij mee! Ik bak me drie slagen in de rondte aan pizza's, ovenschotels, broodjes, zoete lekkernijen etc. :)

Ook hebben we pas een hele mooi, ruime kast gekocht voor in de gang. Nu heb ik geen rondslingerende schoenen, sjaals en tassen meer. Alles past in die kast, iedereen heeft zijn eigen lade, geweldig gewoon! :)

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik ben blij met mijn grote hoekkeuken met combimagnetron/oven, apothekerskast en inductiekookplaat:D:D

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij wonen nu 2 maanden in ons nieuwe huis en ik ben vooral blij met:

- de ruimte (van 65m2 naar 165m2)
    - vaatwasser (hadden we niet)
    - lekker veel ramen, dus veel licht in huis.
    -en over een week komt onze nieuwe hoek/loungebank, daar ga ik vast ook heel blij mee zijn ;)

16. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Meer met het huis zelf.
    Dat het relatief goedkoop is en dat het ligt in de leukste wijk van nederland, aan een perfect speeltuintje!

17. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    #37 Leenislief, 5 jan 2013
    Laatst bewerkt: 5 jan 2013
    Héél erg blij met mijn zelf opgeknapte kerkbank. Gekocht voor €50,- op marktplaats. Hij zit voor geen meter, maar is echt mijn trots en eyecatcher in huis.

Oeps, op z'n kop, weet niet hoe ik 'm recht krijg...:(

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ben blij met mn hele huis. Telt dat ook? Onze oude (flat) woning werd gebroken en kregen urgentie. Deze woning stond leeg, maar nog niet online op de website van de woningbouw. Na een drie tal telefoontjes, werden we gebeld dat de woning van ons was. Verder ben ik erg blij met onze grote kasteel banken!

19. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ben blij met het hele huis! Woonde nog bij mijn ouders thuis. En was echt toe aan een eigen plek met mijn meisje en vent.

En waar ik veder blij mee ben is mijn vrij grote washok! Als ik dan zie dat mijn andere buren de wasmachine en droger in de schuur hebben staan....Ze moeten altijd met de was buiten langs willen ze bij de wasmachine komen. Lijkt me echt onhandig.

20. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik ben heel blij met de mensen die in ons huis wonen! Wil graag verhuizen maar financieel gaat dat niet lukken, dus nu maar alles op alles zetten om dit huis eindelijk een echt thuis te maken.

Deel Deze Pagina