waar ben jij blij mee in je huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik ben dolgelukkig met ons huis. Anderhalf jaar geleden waren doodongelukkig in onze oude woning. Dus nu zijn we gewoon super blij met onze woning.

Ik ben heel blij met onze hoekbank. Met mijn eettafel omdat deze een heel aparte vorm heeft en we er met veel mensen aan kunnen zitten als we willen. Ik ben blij met onze schuifpui en ik hou van de tuin. Ik vind het heerlijk dat mijn beide meisjes een eigen slaapkamer hebben. Maar het meest heerlijke wat ik vind aan ons huis... Het is THUIS!

2. Within

Within Niet meer actief

Mijn oven.

Jarenlang wel een oventje gehad maar daar paste net een baguette in.
    Nu een hele grote gas oven waar ik heerlijk mee kan bakken en koken, zo blij mee!

En met m'n bed. Hij ligt heerlijk..

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij zijn net verhuisd dus ik ben met heel veel blij :D

Met ons huis an sich, ons eigen huisje met eindelijk een eigen slaapkamer voor iedereen en zelfs nog ruimte over én een tuin!!

Met de inrichting van de woonkamer, alles antraciet en wit/beige, het staat zo mooi :D

Met de keuken, eindelijk een normale keuken, veel ruimte, mooie kleur (antraciet)

En qua spullen érg blij met
    mijn nieuwe afwasmachine (wat een heerlijkheid na 7 jaar met de hand afwassen!)
    mijn nieuwe wasmachine waar 8 kilo! in kan
    mijn geweldige Zwilling messenblok wat al jaren meegaat en waar ik echt niet zonder kan in de keuken
    de nieuwe hoekbank
    de 'nieuwe' eetkamerstoelen van MP, 6 met leer beklede stoelen voor 200 euro die echt heerlijk zitten
    de nieuwe speelgoedkast voor de meiden, zo'n vakkenkast waar heel veel in kan en wat heel leuk staat
    onze mooie nieuwe gordijnen overal

nou ja ik ben gewoon heel blij :D

4. singa

singa Niet meer actief

Met onze vloerverwarming! Nooit meer koude voeten. Echt de beste belissing die we konden nemen.

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik ben blij met onze gordijnen, zodat ik die dicht kan doen en niet tegen die afgrijselijke muur van de nieuwbouw aan hoef te kijken..

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Met onze nieuw boxspring en wand/tv meubel:)

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Mijn vaatwasser, kan denk niet zonder
    De mediacentre, mijn man heeft een heel systeem aangesloten dat alles met elkaar verbind.
    Beneden mijn giga voorraadkast
    En me droger, heb tegenwoordig veel te veel was om het allemaal uit te hangen.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Onze giga hoekbank, de supergrote LED 3d tv met home cinema waar we graag films mee kijken.
    Onze steigerhouten meubelen en mijn Ipad :D
    Ben in het algemeen heel erg blij met ons huis, qua wonen, ligging etc.

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben niet blij met het soort woning, wonen in een flat maar zou dolgraag naar eengezinswoning willen (wie niet ;) ) maar ben nog steeds heel dankbaar dat ik deze woning zo snel kreeg. 1x loten en het was raak net op het moment dat het het hardst nodig was (woning te koop staan na breken met m'n ex, woning binnen 3 weken verkocht en kreeg deze woning de dag nadat we een bod hadden gekregen).

Maar ben met alles in de woning blij, behalve de badkamer. Voel mij hier heel prettig en vind het hier heel knus. Alle kamertjes zijn ook knus en de hele woning is qua inrichting en sfeer precies zo geworden als ik in mijn hoofd had.

10. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Met de houtkachel.

Dat is zooooooo'n lekkere warmte. Die wil ik echt ! niet meer kwijt :) :D

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Waar ik erg blij mee ben is ons Bed. Een super mooie boxspring die zijn geld zeker waard is.

Verder een warmwater aquarium met tropische vissen. Minder blij met de slakken die zich blijven voortplanten :)

Mijn tv meubel van de Ikea ;)

Mijn veel te grote kledingkast

Tja verder niet echt iets waarvan ik zeg daar ben ik echt blij mee en zou ik voor geen goud willen missen/omruilen.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Het meest blij ben ik met ons bad, in ons volgende huis komt hoe dan ook dus ook een bad. Heerlijk, lekker badderen en relaxen :).

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben over het algemeen wel blij met heel mijn huis. Oke...de hond heeft een kozijn gesloopt, en de trap ziet er niet uit. Oh en het buitenschilderwerp moet echt gedaan worden, maar het is echt ONS huis.

Echt trots ben ik op de kamers van de kinderen. Finn vind zijn kamer ook helemaal mooi, en de babykamer ben ik zelf zooooo blij mee. (nu nog die baby...)

In het voorjaar hoop ik dit ook te kunnen zeggen over onze kamer, want die wil ik dan een make-over geven.

14. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Droger en laminaat.

15. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    - Onze prachtige 80cm oven die we als cadeautje van schoonouders hebben gekregen toen we naar dit huis verhuisden
    - De vaatwasser, mijn favoriete kastje in het hele huis!
    - Mijn mooie kaptafeltje
    - En last but definitely not least, de lieve man die het elke dag uithoudt met mij in dit huis!:D

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    met de ruimte! en de vloerverwarming...
    ennnn een aparte ruimte voor de wasmachine en droger :p

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Niets eigenlijk.
    Huis staat bijna 2 jaar te koop en begin me aan steeds meer dingen te ergeren.

Overigens is t best wel een leuk huis. Volledig onderkelderd (is mn vriend heel blij mee), 2 badkamers, siergrindvloer, grote keuken, heeel veel nette bergruimte, inbouwspots. Maar ik ben dr niet meer blij mee. Ik wil hier weg en zie vooral heel veel nadelen.

Bij deze mijn chagrijnige input :p

18. Trees

Trees Niet meer actief

- De belachelijk veel inbouwkasten. Zo makkelijk.
    - De speelkamer
    - De woonkeuken
    - De bijkeuken
    - De ruime kamers
    - De zithangmat uit Ecuador. Mijn favoriete hangplek in huis.
    - De oude details, zoals de balken, de stalraampjes, de gebinten, glas in lood etc.
    - De tuin en het prachtige uitzicht van kilometers ver
    - De rust en de natuur rondom het huis

Eigenlijk woon ik in mijn droomhuis :)

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ben vooral blij met onze mooie nieuwbouw huis, vooral de ruimte (5 slaapkamers). Ben blij met onze quooker kraan (geen losse, maar geïntegreerd in de kraan), tuin op het Zuiden.
    Ach, ben hier gewoon erg gelukkig ;)

20. Onje

Onje Niet meer actief

De sfeer!!

Qua spullen zou ik alles zo graag willen inruilen voor iets nieuws.

Deel Deze Pagina