Whaha, wat moet ik me hierbij voorstellen? Ik ben blij met eehhmmm.... de bank, sinds afgelopen voorjaar een hoekbank waardoor we meer ruimte overhouden en gezellig tegen elkaar aan kunnen gaan zitten enzo. Was eerst niet mogelijk.
ik ben erg blij met mijn bed. Een boxspring.... heerlijk.... En verder ben ik sowieso blij met de spullen die we hebben.
Pffff... Mijn hele huis denk ik, hoewel er nog heel veel moet gebeuren zit ik dagelijks te genieten van alles wat we eraan geklust hebben. Terwijl we nog steeds de ruwe betonvloer in de woonkamer hebben liggen en alles geschilderd moet worden geniet ik van de open haard, de suitedeuren, het stucwerk, mijn nieuwe badkamer en keuken... De sfeer is gewoon goed en ik zie hoe het gaat worden, ooit... als het af komt Maar het meest geniet ik van de manier waarop de zon door mijn gekleurde glas in lood raampje naar binnen valt en gekleurde vormpjes op mijn mooie witte gestucte muren werpt...
Voor een paar jaar geleden hadden we nog veel leggers he! Tegenwoordig zie je alleen nog die plonzers... WC papier doe ik ook maar inderdaad
De laptop. De dakkapel. De kinderkamers. De eettafel. De oven. De droger. De serre. De vloerverwarming! En mijn antieke dingetjes. Niet meer in huis trouwens, maar ben ook blij met onze grote schuur. Past echt een boel in, super.. Toch nog best veel.
Dat we nu 2 slaapkamers hebben. We hebben namelijk zo'n 4 jaar in een huis gewoond met maar 1 slaapkamer waardoor we de helft van de tijd dus met z'n 4en op 1 slaapkamer lagen te slapen. Dat was dus in de tijd dat de kids nog vaak om 5 uur 's ochtends al wakker waren (en meteen gingen liggen klooien natuurlijk) en wij dus automatisch ook
Met de slaapkamer van mijn zoontje, was eerst echt een afschuwlijk lelijk kamertje, het was net een kelderbox om te zien, toen ik zwanger was van mijn zoontje hebben we het kamertje voor hem helemaal tot nieuw gemaakt, alleen jammer dat hij er nu 2 stukken behang heb afgerukt dit kamertje wordt binnekort voor ons dochtertje en dan krijg ons zoontje weer een andere nieuwe kamer, wij zullen dan de computerkamer moeten verhuizen naar onze slaapkamer en dan gaan wij in de woonkamer slapen op de grond hih, ach als onze kindjes maar een eigen kamer hebben toch!
Ik ben erg blij met onze nieuwe opgeknapte woonkamer + meubels in huis . Heerlijk gevoel geeft dat hard voor gewerkt samen .
Ik ben erg blij met onze vaatwasser en vriezer! en...onze nieuwe kleur op muren en onze lekkere grote bank
Euh.... Nu: nergens mee hihi heb een oud huis zonder enige vorm van luxe... Zonder vaatwasser e.d. Over 8 weken met alles in ons nieuwe huis!!! Vooral met bad en vaatwasser!
Met m'n open haard Bekijk bijlage 297197 Eigenlijk met alles want het is allemaal nog maar een jaar oud!
Tot voor kort woonde ik in t buitenland en was ik heel blij met locatie.we woonden aan de rand van groot park uitlopend op n berg! Het huisje was klein maar super knus en ik was helemaal blij met onze bar in de open keuken.daar zaten we vaak. Nu door omstandigheden bij Mn ouders.ruime woning.vernieuwd.veel licht.grote ramen en tuindeuren .mooie vloer.en gave rode luxaflex die mooi kleuren bij de rode vuilnisbak!heerlijk grote schuur.prima huis!
O ja!op de kamer van Mn zoontje hangt een super gaaf houten paneel waar mijn vader een heel mooi schilderij op heeft geschilderd van een bonte stoet kinderen!zoooo gaaf!!!
ik ben super blij met ons huisje, de ruimte waar we eerst woonden studentehuis :S was even groot als onze woonkamer nu. en onze heerlijke houtkachel.