Waar ben jij dankbaar voor in 2012?

Discussie in 'De lounge' gestart door Emjay, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dankbaar dat ik gezond ben. In maart ontdekte in een knobbeltje in mijn borst. Na een aantal onderzoeken en een onzekere periode bleek alles goed te zijn.

Dankbaar voor de tweede zwangerschap op dit moment.

Dankbaar voor de lieve familie én lieve vrienden die er altijd voor ons zijn.

Dankbaar voor mijn geweldige man en stoere zoon! Zonder hem ben ik niets....

2. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Dat het gewoon een heerlijk jaar is geweest.
    En dat onze dochter het allemaal zo goed doet en gewoon een lekker kind is :D
    We een leuke vakantie hebben gehad...
    Dat soort dingen.

Op naar 2013!

3. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Wat een heftige verhalen komen voorbij! Fijn dat jullie ook kleine en grote dingen hebben om dankbaar voor te zijn!
    Een dikke knuffel voor allemaal *grouphug*

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Mijn twee gezonde meisjes! Helemaal na het bericht van een overleden baby besef ik me zo goed wat een wonder deze meiden zijn!
    Ook enorm dankbaar dat we er in april achter kwamen dat we weer een kindje zouden krijgen (wat een verrassing!) en dat de bevalling zo meegevallen is dit keer, ze helemaal gezond is en een heel makkelijk kindje is.
    Dankbaar voor een lieve schoonmoeder en zusje die hier tijdens de zwangerschap heel veel geholpen hebben in het huishouden en dochter regelmatig even opvingen.
    Dankbaar voor een hele lieve man die ontzettend zijn best deed (en doet) om te doen wat ik even niet meer kon of waar ik handen voor tekort kom.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Ik ben dankbaar voor de liefde van mijn man. De liefde van mijn familie en onze vrienden.
    Ik ben dankbaar voor het feit dat we nieuwe mensen hebben leren kennen, wat regelrechte schatten blijken te zijn.
    Ik ben dankbaar dat wij beide nog altijd werk hebben onze hypotheek kunnen betalen. (al vraag ik me soms af hoelang dat nog blijft duren met alle oplopende kosten)

En natuurlijk ben ik zeeeeer dankbaar voor mijn dochter. Mijn lieve, leuke en prachtige meisje!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dankbaar voor het feit dat ik mn vriend nog naast me heb zitten. Afgelopen april heeft hij een ernstig hartinfarct gehad, hij had geen vijf minuten later op de OK moeten zijn....
    Dankbaar voor een derde zwangerschap, maar helaas hebben we afscheid moeten nemen van ons zoontje Yannick*.
    Dankbaar voor onze 2 gezonde dochters. En ook dankbaar voor onze kleinzoon!

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Dat ik me eindelijk weer goed en gelukkig voel na een beetje depri jaar! Besef me hoeveel geluk ik heb met mijn man, zoon en huis!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dankbaar...zeer dankbaar voor:

- de liefde en geduld van mijn man
    - het plezier, de warmte dat mijn kinderen me geven
    - het feit dat de borstkanker van mijn moeder goed te behandelen bleek
    - dat het oh zo veel beter gaat met mijn zus

Heel jammer dat ik mijn baan kwijt raakte (met een erg goeie regeling, dat wel), mijn tante en oom overleden en dat we niet zwanger zijn geworden maar al met al een mooi jaar!

2013 wordt vast nog mooier!

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Dankbaar voor mijn grote man en dat we zoveel van elkaar houden.. Mijn kleine mannetje waarvan ik elke dag zo geniet en echt ons wondertje is.
    Erg dankbaardat we zwanger zijn van ons tweede kindje zonder MMM, en zo heel snel is gegaan.

10. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Voor het feit dat we na een spannende, stressvolle zwangerschap met verhoogde kans op chromosoomafwijking in september een gezonde zoon in ons gezin mochten verwelkomen.
    Voor mijn lieve kleine man van 2, die me áltijd laat lachen en zo lief is voor zijn broertje.
    Voor mijn grote man, die onvoorwaardelijk van me houdt.

11. Aloe

Aloe Niet meer actief

Dat E. Bij ons gekomen is.

12. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Dat S bij ons gekomen is :) ;)

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dankbaar. ..

Dat na lang vechten, een zeer stressvolle zwangerschap, een onzekere kraamweek waarin bleek dat ons kereltje een klaplong had opgelopen bij de bevalling, het nu zo geweldig goed gaat met ons altijd vrolijke manneke

Mijn man die onvoorwaardelijk de zorg voor huis kind en vrouw naast zijn fulltime baan op zich nam tijdens mijn zwangerschap. Mijn steun en toeverlaat.

Mijn grote huppelend door het leven gaande meisje die zo'n geweldig lieve grote zus is.

Mijn lieve sterke mama die ondanks alle zware jaren vanwege zieke vader zichzelf staande houdt en haar leven een nieuwe richting heeft gegeven

Mijn lieve babyrinth vriendinnetjes. Door dik en dun steunen we elkaar. En samen een fantastisch cluppie met fantastische meiden. Lya!

14. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Onze mooie trouwdag, en natuurlijk de zwangerschap, ons hondje maar die hebben we al 2 jaar, voor mijn konijntje die ik al 3 jaar heb, ben blij dat alles nog hier is. Ik ben toch wel voor alles dankbaar

15. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Ik ben dankbaar voor:
    Onze prachtige zoon.
    Mijn lieve man.
    Dat de opa's en oma's zo genieten van de kleine.
    Elke dag die we weer mogen meemaken met alle dierbaren om ons heen.

16. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ben dankbaar voor mijn man, die ondanks z'n pijn (ernstige botontkalking) zo veel mogenlijk met John probeerd te doen enz
    En ik ben dankbaar voor John, het is zo'n heerlijk ventje en wat hou ik van hem
    Verder ben ik dankbaar dat we allemaal gezond zijn en we dit jaar van niemand afscheid hoefde te nemen, hopenlijk blijven we in 2013 zo doorgaan

17. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wij weer zwanger mochten worden, mooi jaar 2012 maar op naar 2013!

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Leuk topic! Mag wel wat vaker stil gestaan worden.
    Ik ben dankbaar voor:
    Mijn man, de vader van mijn kinderen. En wat voor vader! Hij is onze prins, onze steun, onze toeverlaat.

Ons prinsesje, trotse grote zus.

Ons 2e meisje, nog geen 2 maandjes oud. Wat ben ik dankbaar voor het feit dat ik nog zwanger mocht raken!! En wat heerlijk dat zij nog in ons leven mocht komen.

Ook ben ik dankbaar voor alle lieve mensen in ons leven. Met name de opa's en oma's die ook onwijs veel van onze meisjes houden en met alle liefde eens een weekendje oppassen.

Ook heel erg dankbaar voor het feit dat wij en familie en vrienden, voor zo ver bekend, allemaal gezond en wel zijn!!!

En, ook niet onbelangrijk, ik ben heel dankbaar dat mijn contract is omgezet in een contract naar onbepaalde tijd. Dat hoor je niet vaak meer!

Zo veel om dankbaar voor te zijn...

Liefs, Kweenie

19. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Mijn zwangerschap! Ik hoop dan ook dat in februari ons dochtertje gezond ter wereld mag komen en gezond mag blijven!

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dankbaar voor, het moederschap! Dat ik mama ben van Levi. Ons heerlijk, vrolijk mannetje! Verder ben ik dankbaar voor mijn geluk en gezondheid. Samen met mijn man (en zoontje).

Deel Deze Pagina