niet veel positieve dingen meegemaakt dit jaar helaas... waar ik blij om ben is dat mijn schoonvader zijn hartinfarct en stilstand heeft overleefd. en dat onze dochter dus haar opa nog meemaakt! ook ben ik blij dat mijn meissie zich goed ontwikkeld en natuurlijk blij dat ze gezond is!!!
Ondanks een moeilijk jaar, turbulent, een scheiding, verhuizing van buitenland naar Nederland, alleenstaande moeder en geen baan (nog) en veel troubles met de scheiding, stress en wat daarbij komt kijken, ben ik dankbaar voor veel dingen: Mijn lieve ouders en geweldige opa en oma voor mn zoontje! Voor het feit dat mijn zoontje (veilig) bij mij is en dat ook zo blijft! voor lieve familie en mensen om me heen en vriendschappen die echte vriendschappen bleken en de vriendschappen die niet sterk bleken en nu ook exit zijn! ondanks de problemen, gezondheid van iedereen om me heen! vooral mn zoontje gaat zo goed hier in Nederland! Ik zou nog een hoop te 'wensen' hebben zoals een (leuke) baan, een eigen 'huisje' en een nieuwe relatie die in balans is, maar dat komt allemaal vast.op naar 2013!
Ik ben dolgelukkig met onze lieve kleine dochter!! Ik heb een fantastische zwangerschap gehad ondanks dat ik alweer iets ouder en iets aan de zware kant ben.De bevalling was pijnlijk maar ons kleine meisje mocht thuis ter wereld komen dankzij onze lieve VK en kraamhulp,Fantastische ervaring!!. Wat een kadootje om nog één keertje volop van zo'n kindje te genieten. Ik ben zo trots op ons gezin met 3 kinderen en allemaal is goede gezondheid!!
Ik ben dankbaar dat mijn ouders zo'n grote steun zijn geweest en nog zijn en me zo helpen. En dat ik zo'n geweldig mooi en lief zoontje heb. Voor 2013 hoop ik dat we een eigen huisje weer zullen krijgen en een nieuwe start kunnen maken nadat de scheiding rond is hopelijk volgende maand! En dan eind 2013 begin 2014 voor een brusje van mijn zoontje via kid net zoals mijn zoontje
Ik ben dankbaar voor ons mooie gezin! Dat we allemaal gezond zijn, en na zware jaren nu eindelijk aan een nieuw en makkelijker leven kunnen beginnen.
Dat ik op schrikkeldag bevallen ben van een zoon daar ben ik dankbaar voor. Maar ja dat hoef ik niemand te vertellen hahaha. dat is denk ik iedereen wel die een kindje gekregen heeft dit jaar!
Dat mijn dochter na jarenlang kwakkelen en zeer slecht in haar vel zitten, in de tweede helft van 2012 eindelijk echt heel erg opgeknapt is. Hiervoor heeft zij bioresonantie gedaan en degene die mij hier op heeft gewezen en de therapeut zelf ben ik eeuwig dankbaar!
ik ben dankbaar voor mijn vriend zonder hem was ik er niet meer geweest , voor de familie om ons heen en vrienden, en natuurlijk voor onze kleine bink in mijn buik mama houd van jullie X
Ik heb een heel goed jaar achter de rug. Verhuisd naar een prachtig huisje, 2 opleidingen in 1 maand tijd succesvol afgerond en functieverhoging (en overplaatsing) gekregen. En natuurlijk mijn zwangerschap na 2 jaar proberen!
Dat ik de liefde van m'n leven heb mogen vinden, en dat hij zo'n geweldige papa is voor Damiën.. Een jaar geleden had ik nóóit gedacht dat ik er op dit moment zo bij zou zitten. Verder was 2012 vooral een klote-jaar, want wat hebben we alweer veel achter de rug, ookal kennen we elkaar nog maar zo kort.. Deze man is echter wel de enige man op de wereld waarmee ik dit aan zou kunnen! Wat de liefde betreft ben ik gelukkiger dan ooit!
Mijn zwangerschap, mijn lieve vriend, vrienden en familie en dat we de mogelijkheid kregen om onze winkel en bijbehorende woning te kopen.
Ik ben enorm dankbaar voor onze mooie zoon die in november geboren is na meerdere miskramen meegemaakt hebben. En ik ben dankbaar en trots op mijn man hoe goed we samen alles gedaan hebben. Hoop dat 2013 net zo positief wordt als 2012!