Dat we mijn man en onze dochters papa nog bij ons mochten hebben in 2012! En dat we dit jaar dus ook totaal onverwacht en wat versneld mochten trouwen En dat ik toch nog een baan heb gevonden waar het nu heel hard werken is maar waar ik veel voldoening uit haal en als ik dit jaar goed volbreng (werk in het onderwijs) ik eindelijk mijn vaste contract ga krijgen. En dat mijn man zijn ziekte beter heeft leren accepteren en zijn humeur de laatste maanden gelukkig heel wat verbeterd is...maakt het een stuk gezelliger hier in huis.
Wow.. @Vagans.. good for you! @Senais... ik wens jullie een goed 2013 met veel stof voor mooie herinneringen
Wat zitten hier toch een sterke vrouwen zeg! Ik wens jullie allemaal een jaar vól met dingen om dankbaar voor te zijn!!
ik ben dankbaar dat mijn man (eindelijk) groen licht heeft gegeven voor een brusje voor Menno... ik ben dankbaar voor de liefde van mijn zoon en mijn man ik ben dankbaar voor mijn goede baan (van mezelf en mijn man ook!) ik ben dankbaar dat ik terug contact heb met mijn vader ik ben dankbaar voor zooo vele dingen... maar net zoals hier wel al vaker gezegd werd: ik hoop dat iedereen in 2013 dankbaar mag zijn voor alle dingen die ze maar wensen (zwangerschap, geboorte, ....)
Dat wij na het plotselinge overlijden van ons zoontje★ eind vorig jaar , dit jaar al vrij vlug weer zwanger waren . En eind van 2012 onze gezonde zoon in onze armen mochten sluiten. Dankbaar voor de lieve mensen om ons heen die ons gesteund hebben en ons er doorheen gesleept hebben. Dankbaar dat ons meisje opgroeid tot een gezonde lieve peuter...♥
Ik ben heel erg dankbaar voor het feit dat ik een gezonde, mooie, lieve, slimme meid op de wereld mocht zetten.
dat mijn kinderen die vorig jaar te vroeg zijn geboren, nu opbloeien en het steeds beter met ze gaat, en dat ik onwijs blij ben hoe goed het gaat met mijn oudste zoon.
Dat mijn vriend en ik na een turbulent jaar nog steeds net zo graag bij elkaar willen zijn als in het begin. Dat mijn kinderen het zo lekker doen en zich prettig voelen in ons gezin Dat ik dit jaar weer zwanger heb mogen worden en het allemaal goed gaat. Veel ellemde gezien dit jaar, maar even zoveel geluk!
Ik ben dankbaar voor de gezondheid van mijn zoontje en mij. Zit nog steeds in tubulente periode's,2013 gaat ECHT ons jaar worden! Hopelijk ons eigen huisje,waarin stabiliteit voorop staat. En ondanks alles,maak ik van elke dag een feestje,gewoon zomaar omdat ik me zo gezegend voel om mama te mogen zijn van het mooiste ventje op aarde!
Zie onderschrift... Das mijn dankbaarheid! Vanmiddag eerst nog spannend zoeken naar kloppende hartjes
Dat ik ons mannetje mag dragen en laten groeien tot hij groot genoeg is om de wereld te komen verkennen in mei 2013.