Lekker thuis, net als m'n broer en zus en ook mijn eigen dochters! Strax hopelijk nog een keertje heerlijk thuis...
In het Elisabeth Gastziekenhuis in Haarlem, mijn kleintje waarschijnlijk in Amsterdam Bovenij Ziekenhuis.
In het oude Bronovo te Den Haag. Mn 1e dochter is in het Reinier de Graaf Ziekenhuis geboren te Delft, daar gaat de 2e ook komen denk ik
owja... ik zal het verhaal maar ff compleet maken. ik ben dus in het van dam ziekenhuis in rotterdam geboren net als mn 2 zussen en mn broer. ons kindje wordt hopelijk in het sint fransicus gasthuis geboren ook in rotterdam.
Ik ben thuis geboren in Nijverdal, maar omdat het nogal een slachting was (vooraangezichtsgeboorte en vk had geen knipscharen bij zich!) gelijk met mams mee naar ziekenhuis in Almelo, het oude Prinses Irene Ziekenhuis.
Ik ben geboren in het Elisabeth Ziekenhuis in Amersfoort en woon nu ergens in Gelderland. En ik weet trouwens nog niet waar de kleine geboren gaat worden haha. Als ik thuis beval is het ergens anders dan wanneer ik in het ziekenhuis wil of moet bevallen.
ben geboren met 34+5 weken in de Vroedvrouwenschool te Heerlen. onze zoon is geboren met 34+5 weken geboren in het AZM Maastricht als dat geen toeval is
Ik ben geboren in het Medisch Spectrum Twente in Enschede. Mijn dochtertje is geboren in het Geboortecentrum ook in Enschede.
Ik ben geboren in het Diakonessenhuis in Utrecht. De gyn was Dr Beentjes. Joey is geboren in het WKZ in Utrecht.
Ik ben zelf thuis geboren in Ruinerwold... Ons kindje komt in het ziekenhuis te Zwolle...tenminste, dat ligt in de planning..
Thuis in Friesland in de koudste winter van de eeuw. Lag zoveel sneeuw dat de dokter er maar net op het nippertje bij was, mijn vader zat ergens vast met de auto in de sneeuw en heeft de bevalling gemist. Mijn dochtertje is in het ziekenhuis in Nieuwegein geboren. Waar deze beeb geboren gaat worden, is nog even afwachten.
Ik ben geboren in het ziekenhuis in Rhenen, en als ik nu naar het ziekenhuis zou moeten zou dat Ede worden
Ik ben geboren in een kraamhotel in Goirle. Deze is nu verhuisd naar tilburg en als het goed is zal ons kindje daar ook geboren worden.
Ik ben geboren in een militaire ambulance ergens op een Duitse rijksweg Mams hield het niet meer tot het ziekenhuis.