Ik ben thuis geboren maar kon gelijk erna naar het ziekenhuis omdat ik 5 weken te vroeg was. Tegenwoordig mag je dan niet eens thuis bevallen. Heb toen in het ziekenhuis van Venray gelegen maar daar is niet veel meer te doen.
Ik ben in het reinier de graaf gasthuis in delft geboren, mijn dochter in sint fransiscus in r'dam! Mocht er een tweede komen dan wordt die waarschijnlijk in het IJsselland in Capelle geboren!
ik ben geboren in deventer gewoon in mijn ouders bed. mijn dochtertje is in zwolle geboren in het sophia ziekenhuis. was de bedoeling in mijn woonplaats wezep. maar de kleine meid had het anders in gedachten...
Thuis bij mijn ouders in bed in Den Haag. Mijn ouders wonen er nog, maar het bed is eindelijk vervangen Zusje lag in stuit (alsnog gedraaid op het laatste moment) en is in het ziekenhuis geboren om een meertal redenen. Waaronder rhesusfactor (moeder -, wij allebei +), placenta voorliggend en dus de stuit.
Ik ben in het Elisabeth Ziekenhuis in Winterswijk geboren...maar dit bestaat niet meer. Jasmine is thuis in Ruurlo geboren!
Ik ben geboren in het Andreas ziekenhuis in Amsterdam. Mijn ouders hebben elkaar ontmoet in het Lucas ziekenhuis in Amsterdam waar ze toen allebei werkten. Inmiddels zijn die twee ziekenhuizen samengevoegd tot het Lucas Andreasziekenhuis . Als alles gaat als verwacht/gehoopt, wordt mijn tweeling ook in een ziekenhuis in Amsterdam geboren.
Ik ben thuis geboren, mijn zoontje in t Flevoziekenhuis. Deze spruit wordt ook in t ziekenhuis geboren..
Ik ben in het St. Josef ziekenhuis in Doetinchem geboren, maar die bestaat niet meer.(gelijk afgebroken toen ik geboren was ) Die heeft plaatst gemaakt voor het Slingeland ziekenhuis waar hoogst waarschijnlijk onze kleine geboren gaat worden.
Ik ben in het Diakonesseziekenhuis in Naarden geboren (alleen bestaat dit ziekenhuis niet meer). De planning is dat onze kleine in Tergooi Ziekenhuizen locatie Blaricum geboren gaat worden. Dit omdat de kraamafdeling van Locatie Hilversum per 1 juli 2009 naar Blaricum is verhuist.... Morgen is de uitgerekende datum......
ik ben in zuideziekhuis in rotterdam geboren en de kleine van ons gaat in ruwaard van putten ziekenhuis geboren worden in spijkenisse
Ik ben geboren in het Sint Anna ziekenhuis in Oss.Maar dat is een paar jaar geleden omgedoopt tot Bernhoven. Waar onze kleine spruit geboren gaat worden weet ik nog niet.