Mijn dochter en ik zijn allebei in het Tweesteden ziekenhuis in Tilburg geboren, alleen heette het vroeger het Maria ziekenhuis.
Ik ben geboren in Alkmaar mca 28jaar geleden, 4 1/2 jaar geleden is mijn dochter er ook geboren en als het goed is word deze kleine er ook geboren. Mijn dochter en ik zijn trouwens ook beiden op een zondag geboren,ben benieuwd of dit ook een zondags kindje word!
Ik ben zelf in Best geboren. Ons mannetje wordt (als alles volgens plan gaat) in Rijnstate zkh in Arnhem geboren.
Ik ook in het Elisabeth Gastziekenhuis in Haarlem! Mijn kleintje gaat hopelijk thuis geboren worden, in Sint Pancras (dorpje naast Alkmaar). En met wat pech in het Medisch Centrum Alkmaar.
ik ben geboren in het zeeweg ziekenhuis in ijmuiden, bestaat helaas niet meer. dit kindje word waarschijnlijk geboren in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk, maar misschien ook wel thuis, das nog even afwachten, zover zijn we nog niet...
Ik ben 29 jaar geleden geboren in het pitoresque dorpje Ulft.. da's een mooi woord voor boerengehucht Achterhoeker he? Onze dochter is geboren in het Slingeland ziekenhuis te Doetinchem, ook een achterhoekse dus.. Boeruh.. zucht.. x
Ik ben in Oudenbosch geboren (vlak bij roosendaal) thuis. Ons kindje zal thuis op bedje in Tilburg geboren worden..
ik ben 31 jaar geleden in het Lidwina ziekenhuis den helder geboren dat is er nu ook niet meer, deze kleine gaat straks als het goed is in het gemini ziekenhuis den helder worden geboren.
Ik ben 21 jaar geleden thuis geboren in oosterwolde.. Mijn dochtertje is 4 weken geleden ook thuis in oosterwolde geboren alleen dan in een ander huis