Voorweeen of? ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Flipper2288, 18 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Sinds donderdagavond heb ik krampen in mijn buik. Het voelt precies als ongesteldheidskrampen, alleen dan sinds vandaag nog heftiger.
    Ik dacht in het begin: gewoon voorweeen, maar nu begin ik te twijfelen, het doet zoveel pijn. In het begin kwam het met vlagen, maar nu is de pijn bijna continue en trekt een keer in de zoveel tijd aan. Heb nog geen ritme kunnen ontdekken.
    En ik heb gelezen dat een wee een duidelijk begin, midden en eind heeft en dat is bij mijn krampen ook nog niet zo duidelijk.

De pijn straalt uit naar mijn rug en benen en ik ben er misselijk van geworden.

Klinkt iemand dit bekend in de oren?
    Het is nog veel te vroeg voor de bevalling, dus ik hoop nog steeds op oefenweeen maar is het normaal dat het zo lang achter elkaar is en zo heftig?

PS: ik heb niet constant harde buiken bij elke kramp, dus geen oefenweeen. Kindje is al een paar weken ingedaals dus geen indalingsweeen.

Ik ga zo in bad, kijken of het wat minder wordt.

Sorry, mss beetje warrig verhaal.... Thnx alvast

2. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

ik zou toch echt even verloskundige bellen hoor !!

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik zou de vk bellen ik heb met mijn laatste 2 zwangerschappen 2 weken met ontsluitings weeën gelopen en met 3 cm ontsluiting .. dus ik zou echt even gaan bellen !

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik raad ook net als de rest aan om je vk te bellen, het zekere voor het onzekere toch??

Lijkt mij niet heel normaal als je zoveel pijn/last hebt..en als het al zo lang aanhoud.

Sterkte meid en hopelijk voel je je snel beter!

5. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    ja, had gisteranvond ook maar de vlos gebeld. Volgens haar toch indalingsweeen, kindje gaat nog verder met het hoofdje het bekken in, rekt de baarmoeder uit en dat kan voor veel pijn zorgen.
    Ik ben met 2 paracetamol op de bank gaan liggen en toen ging het wel.
    Nu nog steeds wel pijn, maar minder ongerust omdat het in ieder geval geen echte weeen waren.

Pffff... normaal ben ik best relaxt, maar zo tegen het einde... Zo veel dingen zijn nieuw, soms een beetje lastig.

fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina