Ik ben goed in het ouwehoeren. Niet hier, maar wel in het openbaar. Alleen ik word er niet voor betaald. Ik vind dat ik best wel een goede moeder ben. Verder heb ik een verborgen talent; ben eigenlijk best wel een creabea geworden. Ik ben heel goed in Mario Kart Wii. Wat ik eigenlijk wil verbeteren aan m'n eigen is, dat ik niet zo chaotisch moet zijn. Op tijd komen op een afspaak of op m'n werk (heb nogal last van een brabants kwartiertje ). en minder nagels bijten.
ik ben goed in .... moeder zijn, Taarten bakken, Koken, Hondentrimmen, Speed cleaning (haha soms in 15 minuten alles gepoetst)... met dieren omgaan.. Fotograferen(niet professioneel, maar krijg altijd complimenten van iedereen)... Winkelen Snoepen Schilderen, tekenen, Wiskunde, bijna altijd te laat komen, Rommelig zijn (is wel schoon,, maar zooo rommelig soms) lui zijn afspraken vergeten verjaardag indeling verkeerd plannen ramen niet vaak genoeg wassen Phoe.. kan nog wel even doorgaan hoor.. IK BEN OVERAL GOED IN !! haha.. *grapje*
Ik ben goed in zwemmen, Nederlands (spelling), Engels. Ik ben ook goed in mama zijn en momenteel ook wel in lijnen. (Ik ben nog niet zoveel afgevallen, maar ben nu 1,5 week bezig en het gaat echt heel goed!) Verder ben ik errug goed in forummen, niks doen en in zeuren
in ikea bouwpakketten in elkaar zetten. heb daar echt een vreemd talent voor. vriend en beste vriend kregen het niet voor elkaar, en ik heb dat ding binnen 10 minuten staan. zelfde geld voor electronische app aansluiten etc. maar geef me geen gebruiksaanwijzing, want dan gaat het fout!
ik ben vrij goed in mijn sport ( baton twirling) ben 1 x NL kampioen geworden 1 x zilver op t NK en 2 x brons. Met de club afgelopen jaar ook NL kampioen geworden en derde op t EK. daarnaast kan ik vrij goed organiseren en zorgen voor de kids. ook ben ik goed in kopzorgen hebben en piekeren en uieraard ben ik goed in snoepen en zeuren zoals de meeste vrouwen denk ik haha
Wat ik graag zou willen hebben is wat meer geduld voor de meisjes af en toe en ook graag wat meer dicipline zodat ik bijv. vaker bezig ben in huis. Waar ik goed in ben... (zonder arrogant over te komen) Ik kan veel zien in mensen ogen. Als ik bijv vertel dat ik het liefst op de zwaarste afd. van een verpleeghuis werk dan kijken mensen me echt bevreemd aan. ~Daar krijg je toch helemaal niets meer van terug...~ van die kasplantjes die zo dement zijn dat ze niet eens meer doorhebben dat ze leven....~ Zulke opmerkingen zeg maar... Ik zie juist heel erg veel en krijg ontzettend veel terug van die mensen. Zij praten met hun ogen en dat moet je kunnen en willen zien, en dat kan ik.... ja sorry vind dat zelf aardig arrogant overkomen maar zo is 't nou eenmaal...en het was ook de vraag hier in dit topic... Verder ben ik ook erg goed in het "een-masker-opzetten" Kan enorm in de put zitten (beetje depri-gevoelig) en toch enorm vriendelijk en vrolijk overkomen naar de buitenwereld... Kan ook goed klagen (maar bewaar dta vooral voor thuis) en naar mensen luisteren.... (kan dan weer enorm slecht gesprekken afkappen terwijl dat met mijn werk af en toe echt nodig is...)
Ik ben goed in administratie. Vind het ook heerlijk om andermans admin op orde te brengen en budgetcoaching kan ik ook goed. Verder vind ik mezelf een goede huisvrouw ondanks dat ik 28uur werk en manlief alleen weekends thuis is.. Ons huis is altijd schoon, koelkast gevuld en de kleine komt ondertussen geen aandacht tekort..
Ik ben erg goed in organiseren en regelen en zorgen. Regel dan ook met regelmaat uitjes, weekendjes weg, feestjes etc. Ben ook goed in huishouden. Hier altijd alles op orde, schoon en fris ondanks dat ik een drukke baan heb en manlief onregelmatig werkt
ben niet goed in koken, heb het gewoon niet (en dat met een enorm keukenprinses als mn moeder). zou het wel willen, want kook 5 dagen per week.
Ik kan aardig goed tekenen (van horen en zeggen), zingen probeer ik ook wel nog, en ben goed in een liefdevolle moeder te zijn en hopelijk ook als vrouw
Ik ben goed in blind typen!! kan het heel snel. een huis gezellig maken ook wel! owh en ik kan goed zoenen zegggen ze hahah wat bij mij iets beter kan is meer geduld voor mn kids, want dat onbreekt nog wel eens, ook in combi met huishouden etc
praten! ik werk in een supermarkt en de klanten komen het liefst bij mij omdat ik zo gezellig kan tetteren ook kan ik heel goed mensen plagen, kietelen of in de maling nemen enzo