Waar ben jij goed in?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fruitmoes, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Ik ben goed in het ouwehoeren. Niet hier, maar wel in het openbaar. Alleen ik word er niet voor betaald. ;) Ik vind dat ik best wel een goede moeder ben. Verder heb ik een verborgen talent; ben eigenlijk best wel een creabea geworden. Ik ben heel goed in Mario Kart Wii.

Wat ik eigenlijk wil verbeteren aan m'n eigen is, dat ik niet zo chaotisch moet zijn. Op tijd komen op een afspaak of op m'n werk (heb nogal last van een brabants kwartiertje ;)). en minder nagels bijten.

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik ben goed in ....
    moeder zijn,
    Taarten bakken,
    Koken,
    Hondentrimmen,
    Speed cleaning (haha soms in 15 minuten alles gepoetst)...
    met dieren omgaan..
    Fotograferen(niet professioneel, maar krijg altijd complimenten van iedereen)...
    Winkelen :p
    Snoepen :p
    Schilderen,
    tekenen,
    Wiskunde,

bijna altijd te laat komen,
    Rommelig zijn (is wel schoon,, maar zooo rommelig soms)
    lui zijn
    afspraken vergeten
    verjaardag indeling verkeerd plannen
    ramen niet vaak genoeg wassen

Phoe.. kan nog wel even doorgaan hoor..
    IK BEN OVERAL GOED IN !! haha.. *grapje*

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Kan je niet even bij mij langs komen? Mijn huis heeft een vrouw met speed cleaning talent hard nodig :D

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben goed in zwemmen, Nederlands (spelling), Engels. Ik ben ook goed in mama zijn :D en momenteel ook wel in lijnen. (Ik ben nog niet zoveel afgevallen, maar ben nu 1,5 week bezig en het gaat echt heel goed!)

Verder ben ik errug goed in forummen, niks doen en in zeuren :D

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh en winkelen en chocola eten zijn talenten die ik helaas niet zo veel mag/kan/wil benutten :p

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

in ikea bouwpakketten in elkaar zetten. heb daar echt een vreemd talent voor.
    vriend en beste vriend kregen het niet voor elkaar, en ik heb dat ding binnen 10 minuten staan.

zelfde geld voor electronische app aansluiten etc.
    maar geef me geen gebruiksaanwijzing, want dan gaat het fout!

7. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

o ja vergeten te vermelden... Spreek goed engels en chinees. :-D

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    ik ben vrij goed in mijn sport ( baton twirling) ben 1 x NL kampioen geworden 1 x zilver op t NK en 2 x brons.
    Met de club afgelopen jaar ook NL kampioen geworden en derde op t EK.
    daarnaast kan ik vrij goed organiseren en zorgen voor de kids.
    ook ben ik goed in kopzorgen hebben en piekeren en uieraard ben ik goed in snoepen en zeuren zoals de meeste vrouwen denk ik haha;)

9. Blaak

Blaak Niet meer actief

Waar ik goed in ben? Overleven.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik ben goed in..
    tekenen
    tuinieren
    in mn werk:)
    ik denk dat ik ook een goede moeder ben

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat ik graag zou willen hebben is wat meer geduld voor de meisjes af en toe en ook graag wat meer dicipline zodat ik bijv. vaker bezig ben in huis.

Waar ik goed in ben...
    (zonder arrogant over te komen) Ik kan veel zien in mensen ogen. Als ik bijv vertel dat ik het liefst op de zwaarste afd. van een verpleeghuis werk dan kijken mensen me echt bevreemd aan. ~Daar krijg je toch helemaal niets meer van terug...~ van die kasplantjes die zo dement zijn dat ze niet eens meer doorhebben dat ze leven....~
    Zulke opmerkingen zeg maar...
    Ik zie juist heel erg veel en krijg ontzettend veel terug van die mensen. Zij praten met hun ogen en dat moet je kunnen en willen zien, en dat kan ik.... ja sorry vind dat zelf aardig arrogant overkomen maar zo is 't nou eenmaal...en het was ook de vraag hier in dit topic...
    Verder ben ik ook erg goed in het "een-masker-opzetten" Kan enorm in de put zitten (beetje depri-gevoelig) en toch enorm vriendelijk en vrolijk overkomen naar de buitenwereld... Kan ook goed klagen (maar bewaar dta vooral voor thuis) en naar mensen luisteren.... (kan dan weer enorm slecht gesprekken afkappen terwijl dat met mijn werk af en toe echt nodig is...)

12. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik ben goed in administratie. Vind het ook heerlijk om andermans admin op orde te brengen en budgetcoaching kan ik ook goed.

Verder vind ik mezelf een goede huisvrouw ondanks dat ik 28uur werk en manlief alleen weekends thuis is.. Ons huis is altijd schoon, koelkast gevuld en de kleine komt ondertussen geen aandacht tekort..

13. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik vind dat ik vrij goed kan tekenen =D debnk dat dat het enige is waar ik goed in ben haha

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Ik ben erg goed in organiseren en regelen en zorgen. Regel dan ook met regelmaat uitjes, weekendjes weg, feestjes etc. Ben ook goed in huishouden. Hier altijd alles op orde, schoon en fris ondanks dat ik een drukke baan heb en manlief onregelmatig werkt

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ben niet goed in koken, heb het gewoon niet (en dat met een enorm keukenprinses als mn moeder). zou het wel willen, want kook 5 dagen per week.

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik wil graag goed zijn in zwanger worden! Flauw, ik weet het ;)

17. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik kan aardig goed tekenen (van horen en zeggen), zingen probeer ik ook wel nog, en ben goed in een liefdevolle moeder te zijn ;) en hopelijk ook als vrouw :D

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik ben goed in blind typen!! kan het heel snel.

een huis gezellig maken ook wel!

owh en ik kan goed zoenen zegggen ze hahah

wat bij mij iets beter kan is meer geduld voor mn kids, want dat onbreekt nog wel eens, ook in combi met huishouden etc

19. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    praten! ik werk in een supermarkt en de klanten komen het liefst bij mij omdat ik zo gezellig kan tetteren :D

ook kan ik heel goed mensen plagen, kietelen of in de maling nemen enzo :D

Deel Deze Pagina