Hoi, we hebben veel kalk afzetting in de douche, eigenlijkm oet ik elke week schrobben, maar met dit weer ff niet.... nu heb ik gehoord dat een stoomreiniger hier tegen zou helpen, dus het verdwijnt voor de zon klopt dit? en helpt het ook tegen "het weer" in de voegen en kan je alles ermee schoonmaken dus eigenlijk geen schoonmaak middel meer nodig? en welk merk is nou goed? wie heeft ervaring met de stoomreiniger? positieve en negatieve ervaringen zijn welkom bedankt voor jullie antwoorden gr Janette
Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat een stoomreiniger dat kan, maar ben wel benieuwd. Ook voor de voegen! Wat ik doe met de douche voor het kalk is zo'n antikalk spray erop sprayen en een tijdje laten intrekken en dan afspoelen. Niets meer te zien en geen gepoets.
als het hartnekkige kalk is wat er al even zit, helpt een stoomreiniger niet echt. ik heb wel een stoomreiniger, maar gebruik hem eigenlijk alleen voor de vloeren en soms voor de ramen. stoomreiniger gebruik je idd zonder schoonmaak middelen. als je elke week zovel kalk hebt zal ik eerder een ontkalker tussen je leidingen stoppen , dat scheelt enorm
nouja hartnekkig is het ook weer niet maar ben de aanslag en de sprays helemaal zat/en de reuk ervan ook al dus is er echt niemand die ervaring heeft met een stoomreiniger?????????????????
ik heb wel een stoomreiniger, maar ik vind niet dat het verdwijnt als sneeuw voor de zon... verre van dat zelfs ik gebruik tegenwoordig snelontkalker van dubro en die werkt super en veel goedkoper ( 2.79 of iets in die buurt) dan een stoomreiniger
oke voor kalk dus niet maar voor "zwarte" stippen en vlekken in de voegen en voor de ramen? of doe je er helemaal niets meer mee en is het zonde van de aanschaf?
je kan een kleine hoge druk reiniger gebruiken, dat helpt erg goed!!!!!!Alleen wel met de douchedeuren dicht
ik doe er de vloeren mee en ik maak er het rooster van de afzuigkap mee schoon verder doe ik er niet zo veel mee en voor weer, en zwarte stippen en vieze voegen gebruik ik vocht schimmel en weer reiniger van hg werkt perfect!
Ik heb ook een stoomreiniger maar ben niet echt te spreken. Het is best wel een gedoe als je hem wil gebruiken moet namelijk 8 minuten opwarmen. En daarnaast vind ik het nog veel werk. Achteraf gezien heb ik spijt van mijn aanschaf.
Hier een stoomreiniger van Karcher en ben super blij mee! Ik doe mijn douchedeur altijd met HG kalkreiniger want die krijg ik niet voldoende schoon met de stoomreiniger. Voor de tegels en de voegen gebruik ik hem wel en dat gaat super. Voor de ramen vind ik het ook niets, maar voor deuren en vloeren gebruik ik hem ook. Ik heb die van mij een keer in de aanbieding gekocht bij de Makro en nogmaals, ik ben er super blij mee. Hij wordt hier iedere week met de grote schoonmaak gebruikt