Zoals de topic titel al zegt: wat strijk jij allemaal? Hier strijk ik de overhemden, korte broeken en blouses.
Uhm niks....hahaha Ja mijn vriend strijkt zijn eigen overhemden...dus enkel en alleen als ik of de kinderen een blouse oid aan krijgen strijk ik even snel. Je snapt dat de kinderen niet veel blousen hebben Oh heb zo'n hekel aan strijken! Dan te bedenken dat mijn moeder vroeger alles streek...en dan ook echt alles! Tot aan de zakdoeken en de onderbroeken aan toe!
helemaal niets! in het begin de babykleertjes wel eens, maar nu eigenlijk niets meer behalve een enkele keer in de zomer de blouses van mijn man
nette spijkerbroeken, overhemden, nette broeken, strokenrokjes van dochter, die zien er anders echt niet uit, blousjes van mijzelf, zakdoeken, toen ze baby was ook de hydrofiel doeken.
Blouses en spullen die te lang in de droger hebben gezeten.. of in de wasmand te wachten op de vouwbeurt..
uhmm laat ik het zo zeggen: ik heb een strijkplank, en die staat heel mooi in de waskamer voor de sier
Katoenen shirts van mijn man, mijn zoontje en mij. Ook nog 2 spijkerbroeken van mijn man, want die kreuken altijd heel erg. Verder niks, want heb een hekel aan strijken.
kleding kinderen, hydrofiel luiers, spuugdoekjes, hydrofiel washandjes, dekbedovertrek, lakentjes ledikantje,kleding van mijn man en mij (alles dus, inclusief overhemden). Geen sokken, handdoeken, keukendoeken en theedoeken, ondergoed. Verklaar me maar voor gek maar het geeft me een soort van rust. Ik heb wel een stoomgenerator dus 't gaat wel makkelijk. Ik strijk zelfs iedere hydrofielluier op dezelfde manier, dus labeltje linksboven en dan strijk ik ook iedere vouw......oh wat erg...als ik het zo lees, lijk ik wel rijp voor het gesticht!
Dekbedovertrekken, zakdoeken, handdoeken, sokken, onderbroeken e.d. heb ik eigenlijk nooit helemaal begrepen ...
alle kleding, behalve ondergoed. verder ook beddengoed. vind ik heerlijk om in een bedje van gestreken goed te stappen. en verder nog hydrofielluiers en spuugdoekjes
Snap ik ook niet , heb wel wat beters te doen. Moet trouwens nog steeds blouses strijken en schaam korte broeken Niet mijn hobby zo als jullie zien