haha juist om het dikgedrukte moet ik lachen. ben je blij dat iemand al iets voor je heeft getiept, maak je er alsnog een verhaal van 6 a4tjes van
Ik ben goed in leidinggeven en vooral omdat ik helder en positief kan communiceren. Ik krijg mensen mee en mensen verbinden zich aan mij waardoor ze dingen voor me willen doen. Analytisch sterk (maar niet cijfermatig, wel processen en gedragingen). En ik kan heel goed verhalen vertellen.
Geen ADHD uit gekomen bij jou? Ik kan me niet op 1 ding concentreren.. zodoende gebeurt er gewoon niks lijkt wel..
Iedereen weet toch wel zijn bsn-nummer uit zijn hoofd? Ik ken de bsn-nr's van mijn familie en hun rekeningnummers.. (ook de pincodes oeps)
Dat onthoud ik ook. Zo ook alle telefoonnummers die ik mn man en mn moeder hebben gehad. Weet ze allemaal nog. Zelfs mn oude huis telefoon nummers Nummer borden van auto's uit mn kinderjaren haha te erg
Ik kan goed samenwerken en ben vaak een soort brandjesblusser als er conflicten tussen anderen ontstaan tijdens zo'n samenwerking. Maar dat komt ook een beetje doordat ik zelf een ontzettende conflictvermijder ben. Ik ga liever geen confrontaties aan (ook niet in privésituaties) M'n ruimtelijk inzicht is goed en ik kan vaak dingen in elkaar zetten/opbouwen zonder dat ik weet hoe het moet. Een tent opzetten die ik nog nooit heb gezien ofzo. Gewoon lekker aan de slag gaan en kijken wat logisch is. Ik onthoud ook heel goed namen, gebeurtenissen en gesprekken. Ik ga ieder jaar als vrijwilliger op zomerkamp en weet altijd nog heel veel dingen die gebeurd zijn en namen van kinderen die mee waren enzo. Mensen zeggen altijd: je moet met San op kamp gaan, want dan weet je jaaaaaaren later nog welke leuke dingen er allemaal gebeurd zijn! Ik begin altijd aan heel veel dingen en maak weinig af. Nu mag ik van mezelf pas weer aan iets nieuws beginnen als ik iets anders eerst afmaak. Ik ben best goed in toneelspelen en zingen en liedjes maken (vooral alternatieve teksten op bestaande melodieën) en allerlei andere creatieve dingen En ik kan goed ingewikkelde materie op een eenvoudige manier uitleggen.
Qua leven in het algemeen ben ik heel goed in het volgen van mijn impulsen. Ik heb al van jongs af aan een sterke vrijheidsdrang/verlangen naar het wonen in het buitenland gehad. Vanaf mijn 24e (alweer 18 jaar geleden) heb ik dit op verschillende manieren verwezenlijkt (begonnen met seizoenswerk voor Eurocamp in Duitsland en Italie en daarna mijn vriend achterna naar Londen en nu ons verlangen achterna in Frankrijk). Qua werk ben ik trots op het feit dat ik al heel lang voor dezelfde (Engelse) werkgever actief ben. Me daar door hard werk en opgedane kennis van zaken (buiten mijn opleidingsveld) dusdanig heb opgewerkt dat ik er nu vanuit huis in het buitenland nog altijd actief mag zijn. Qua hobbies ben ik goed in het elke keer weer iets nieuws aanpakken en mezelf (meestal) vanuit boeken allerlei nieuwe dingen aanleren. Qua karakter neem ik het leven met een korrel zout. Ik hou van humor, ook in slechte situaties. Ik neem mezelf niet al te serieus. Ik vind dit een heel leuk topic. Ik kan nog véél langer doorgaan over mijn sléchte eigenschappen, maar hoe leuk dat er eindelijk eens aandacht wordt besteed aan onze goede kant.
Er zijn genoeg mensen die dat niet uit hun hoofd weten je zal ze allemaal maar eens de kost tegelijk moeten geven.
Ik vind dat ik goed ben in Bellypainting, (zie topic aug mama's 2012,of bellypaint foto's) Daarnaast vind ik dat ik goed ben in omgang en omgaan met kinderen... Ben goed in dingen zelf ondernemen...last-minute naar bulgarije voor 4 dagen,naar kenya in mijn eentje gaan(wel is waar bij beide niet meer alleen de dagen doorgebracht,maar toch alles verder zonder ouders of andere vrienden,dan me vriendin in en uit kenya)