In zoveel! Genieten, relativeren, nooit opgeven.....en hopelijk in het moeder/echtgenote/vriendin zijn!
Zagen zowel letterlijk als figuurlijk dingen slopen werkelijk waar ik heb ooit een sloophamer (handmodel) in 2 gekregen en dan bedoel ik echt de ijzeren blok Nutteloze discussies aangaan , soms heel leuk wahaha piekeren over alles echt de domste dingen eerst luieren Dingen maken uit hout overdrijven Koken , nou ja iedereen vind het eten wat ikmaak heeerlijk nemen altijd meerdere porties en eten ook vaak teveel . Alleen de keuken is niet om aan te zien ben dan ook geen keukenprinses maar een keuken rebel .
Slapen. En ik ben goed in datums onthouden en ik onthoud altijd goed wat mensen zeggen etc. En goed in dichten.. meer talenten heb ik helaas niet.
Onbenullige dingen veel te lang onthouden (datums, adressen, dingen die gebeuren, ...). Mensen worden er gek van dat ik 10 jaar later hun verjaardag nog weet of nog exact hun adres weet. En ik word er gek van dat anderen dat niet eens een half jaar kunnen onthouden .
Datums wanneer er iets is gebeurt. Ik onthoud alles tot in den treuren haha. Ik kan goed autorijden. Ik ben goed in mijn werk. Ik kan lekkere cakes bakken en lekkere koffie zetten.
Puzzels oplossen, bijna alle spelletjes en druk zijn met niets. En strijken haha al heb ik daar wel een hekel aan, (strijk ook alles) en dan heel netjes alles even groot opvouwen. En in Excel, daar ben ik echt master in! Voor formules die zo lang zijn dat ze haast niet meer in mijn scherm passen draai ik mijn hand niet om. Vind dat ook heerlijk ontspannend. En dan werk ik er nog vaak mee en krijg er nog voor betaald ook! Dagelijks staan collega's aan mijn bureau met Excel vraagjes hehe, heerlijk als je die dan in 2 seconden oplost!
op dit moment slapen en patatjes eten en ben goed in dingen in elkaar zetten maak zo alles na wat ik op een plaatje zie van poppen tot kostuum kleding
Ik ben goed in leren (ik vind studeren echt heerlijk) en ik ben goed in schilderen, tekenen en dingen bedenken. Ook kan ik goed tegen stress en beschouw mezelf wel als een optimist.