17 Januari kreeg ik een miskraam met 5Wen2of3dagen Het vloeien was erg heftig met bloedsolsels alleen het gekke is het duurde maar een half dag. van smiddags 2.00 uur tot savonds acht uur. daarna geen bleoding meer. Tot afgelopen woensdag. Ik verloor een beetje bloed en daarna een stuk weefsel. Omdat ik bang was dat niet alles was verdwenen heb ik de huisarts gebeld. Ik mocht naar het ziekenhuis voor een echo en tot onze grote verbazing zag de gyneacoloog een vruchtzakje met daarin het vruchtje. Het hartje klopte ook! en het dooierzakje zag je ook duidelijk! Naja! Nu moet ik a.s. donderdag weer terugkomen voor een echo voor controle. Hij wilde het wel in de gaten houden. Hij heeft het niet gehad over een MK of vanishing twin...hij zei dat we moesten duimen dat dit goed zou gaan. wat vinden jullie ervan?
Jeetje... wat een verhaal! Is het dan ook zeker een mk geweest? Kan het niet een 'gewone' bloeding zijn geweest (innesteling ofzo)? Ik ben in ieder geval blij voor je dat het toch nog allemaal goed blijkt te zijn! Proficiat met je zwangerschap ! x Roosje
Pff wat verwarrend moest dat voor je zijn toen je ineens een hartje zag kloppen! Het kan natuurlijk "gewoon" bloedverlies zijn in je eerste trimester, of idd een vanishing twin. Een kennisje van mij heeft haar hele zwangerschap door enorm veel bloedverlies gehad, die heeft wel 20 keer gedacht dat ze nu echt een miskraam had. En nu heeft ze een kerngezond zoontje! Snap wel dat het erg spannend is... Liefs Monique
Hoi hoi, Ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot ongeveer 20 weken bloedverlies gehad en geen kleine beetjes, meer dan een menstruatie en met hele grote stolsels. Ik had dus een hele grote blauwe plek(bloeding) tussen de baarmoeder en de vruchtzak misschien dat het zoiets is..... heel veel sterkte en ik duim dat alles blijft zitten.
Bloedverlies betekend idd gelukkig niet altijd een miskraam.. ik heb zelf met 13 weken heel veel bloed verloren ook met weefsel en stolsels dachten ook dat het mis was.. maar de kleine was er toch echt nog! Blijf voor je duimen dat alles goed blijft gaan! Liefs
jeetje meid, ik hoop voor je dat alles dan toch nog goed gaat komen, een vriendin van me heeft dit ook gehad, bijna hetzelfde verhaal, bij haar was het een vanished twin en ze heeft uit die zwangerschap nu een gezonde zoon dus dat was wel het eerste waar ik aan dacht maar hopen dat het allemaal goed gaat!
Karien@ dan lijkt mijn verhaal wel wat op die van jou alleen is het bij mij al in de 5e week gebeurd.
Oh, wat spannend voor je! Ik duim dat het goed mag gaan! Mijn broer en schoonzus hebben dit jaren geleden gehad... zij kreeg een miskraam, maar een paar weken later bleek ze nog steeds zwanger. Dit was inderdaad een tweeling, waarvan één helaas vroegtijdig is overleden, maar de ander is nu een leuke, gezonde jongen van 15 jaar. Was voor hun een heftige en verwarrende tijd, en ik kan me dat voor jou ook voorstellen. Sterkte en nogmaals: ik hoop echt dat het met je zwangerschap goed blijft gaan en je over een maandje of 8 een gezonde baby op de wereld gaat zetten.
Er staat trouwens 17 februari bij het onderwerp maar dat moet natuurlijk januari zijn maar dat kon ik niet meer veranderen helaas
ow meis wat geweldig, dat had ik ook wel gewild ik heb 17 jan ook een Miskraam gehad, jij hebt een engeltje op je schouders denk ik!
Booboo@ Wij hebben tegelijk een MK gehad. op 17 januari nl. Je hebt nog gereageerd op een onderwerp van mij.... als het goed gaat heb ik inderdaad een engeltje op mijn schouder. Tis allemaal wel gek eigenlijk want mijn dochter van twee is verwekt rond pasen en geboren op 1e kerstdag en dit kindje (wat eigenlijk nog geen kindje is), wat hopelijk goed gaat, is verwekt op 1e of 2e kerstdag...wat ongelofelijk toevallig hé!
Pfff, heel spannend. Je zou dan toch zeggen dat het inderdaad een tweeling (2 eiig) was waarvan 1 vruchtje is afgestoten? Heel veel succes en hoop dat dit goed blijft gaan!