Ik ben wel eens jaloers op mensen met kinderen die later dan 7 uur wakker worden. Goede nachten en uitslapen zou ik echt heeeeeerlijk vinden.
Oh oke, ik wist niet dat je een gehandicapt kindje hebt, sorry dan snap ik dat je daar geen tijd voor hebt. Is het bijv geen optie om 10 min eerder op te staan zodat je net even tijd hebt voor wat oogschaduw en mascara? Ik voel mezelf altijd veel fijner als ik er een beetje verzorgd bij loop hahaha
Stellen die pats boem zwanger worden. Verder niets, ik ben een gelukkig mens met een lieve man, fijn huis, fijne baan, lieve vrienden en familie.
, dat snap ik zeker... Maar stiekem toch beetje grappig om te lezen. Doet me denken aan die conference van Brigitte Kaandorp; https://www.youtube.com/watch?v=RgWbxE8zdC4
Mensen met Engele geduld. Dat heb ik totaal niet geduld. Standvastigheid. Vastberaden, goed een fout loos schrijven.....
Haha geweldig. Kende idd zoiets van haar al. Blijft geweldig. Ik vind die van Michael McIntire ook echt geweldig! https://youtu.be/uFQfylQ2Jgg
Ik ben stik jaloers op vrouwen die een goede band hebben met hun moeder. Mijn moeder is zwaar dement en ik ben al blij als ze me überhaupt herkent. Ik mis haar zo ontzettend en had me deze bijzondere en fijne fase (mama zijn) heel anders voorgesteld..
Ik ben jaloers voor mijn man. Dat hij niet de kans heeft gehad om z'n jeugd als een normale tiener te beleven en hij nooit steun of liefde heeft gekregen vanuit z'n familie. Vind dat echt heel erg. Hij zegt wel dat mijn familie meer als de zijne voelt dus daar ben ik wel heel blij om.
Jaloers op mensen bij wie hun trouwdag de mooiste dag van hun leven was. Dat had de onze ook moeten zijn afgelopen juni....
Ik ben nergens jaloers op. Het gras is altijd groener bij de buren en bij iedereen is wel wat. Wees gelukkig en tevreden met wat je hebt, dat maakt zó veel gelukkiger dan dat je wilt hebben wat een ander heeft
Dat is nog eens een wijze raad en je hebt ook helemaal gelijk. Alhoewel ik denk dat een beetje jaloezie ook wel menselijk is.
Ik ben jaloers op mensen met ballen. Die gewoon doen wat ze willen en dit ook afmaken. Ik heb echt een giga gebrek aan zelfdiscipline. Moet altijd een giga drempel over om mezelf ergens toe aan te zetten.. Laat simpele klusjes gewoon liggen omdat ik ze niet wil doen. Ook als ik mn kans heb gehad, pak ik niet de 2e/3e/4e kans. Telefoneren? Met mn hart in mn keel en klamme handjes.