Vanaf welke leeftijd is het Omniversum leuk denk je? Wij hebben hier Naturalis ontdekt. Zoonlief (2,5) vindt het helemaal geweldig, dus wij ook.
Vorige week Plopsaland Coevorden. De kinderen vonden het leuk. Mijn oren suizen een week later nog steeds .
Afgelopen zondag Aviodrome met het gezin. Was erg leuk. En ik heb nog kaarten liggen voor Julianatoren en Linneaushof dus die moeten we gaan gebruiken in de komende weken.
Het ligt er aan welke film je naartoe gaat. Ik ben naar de dolfijnen geweest toen, maar er word ook afgebeeld dat de dolfijn vermoord word enzo. Dus door de mens gevangen in netten in een bebloede rode zee.... Ik was zonder kinderen en vond het niks... Kinderen bij ons in de buurt vroegen ook al snel of het al afgelopen was. Dan zou ik als je et heen wil een combi ticket voor kopen in combinatie met Madurodam , heb je toch een leuk dagje uit...
Wij zijn gisteren naar speelland Beekse Bergen geweest. Was erg leuk, maar we hadden geluk met het weer (ze konden daar lekker in het meer zwemmen enzo). Met slecht(er) weer zouden we er denk ik zo uitgekeken zijn.
Dierenpark Amersfoort zijn we afgelopen zondag weer geweest (hebben een abonnement) De oudste kan steeds meer zelfstandig op glijbanen klimmen enzo en boven bijna elk verblijf kan je klimmen en met de glijbaan weer naar beneden. Heel erg leuk!
Klinkt leuk! Wij wonen in Groningen, maar wist niet van het bestaan hiervan af. Ga eens even kijken. Misschien leuk voor het weekend.
Afgelopen woensdag naar de ontdekhoek in Den Bosch. In één woord helemaal super, de kids zijn de hele dag zoet voor 10 euro
Laatste uitje was Irrland in Duitsland. Park waar het mooi weer voor moet zijn... dat wel. Maar 't was in een woord geweldig. Staat bij mij met stip op 1. Zondag gaan we naar Plopsaland de Panne... ( aantal jaar geleden ook geweest met dochter ) nu gaat ook zoon voor het eerst! Heb er al zin in! Vind het een erg leuk park voor kleinere kinderen.
Vorige week naar Toverland geweest! Mn dochter vond het super en mn zoontje heeft zich ook wel vermaakt ik vond het ook best een leuk park! Het ligt op een kwartiertje rijden, maar nog nooit geweest Verder nog naar de Valkenier geweest, duisburg zoo en de efteling!
Naar De Kuip voor een rondleiding met mijn zoontje en het was erg leuk! Ik kom regelmatig in De Kuip maar dan tijdens wedstrijden maar nu hebben we alles gezien in en rond De Kuip.
Na de tent(corso) en zoontje vond al die aandacht geweldig😂. Ik iets minder want kon niet werken whahaha.