Fileparkeren. Ik probeer het braaf zo af en toe, maar het draait er altijd op uit dat ik wel een stukje verder parkeer waar ik niet hoef te fileparkeren
Haha, hier nog eentje; ben echt vreselijk slecht in zingen, kan niet met de goede toon inzetten, kan geen wijs houden, zing te hoog of te laag... en dat terwijl ik juf ben, echt drama! Gelukkig kan mijn duo college het wel weer goed dus dat compenseert. En mijn dochter heeft het van mij: ze kent de tekst in no-time uit haar hoofd en maakt er dan haar eigen wijsje bij! Echt eigen-wijs zijn wij dus! Verder ben ik heel slecht in het verdragen van herrie en geluiden: krijsende kinderen, gillende kinderen (helaas zijn mijn kinderen daar goed in), etende mensen (vreselijk geluid!), vuurwerk: grrrr, ben het nu al spuugzat, wat een rotherrie! Maar ook geschuifel, getik, slaande deuren, de koelkast, de vaatwasser... mijn de buurkinderen zijn al een hele week bij hun vader en het lukt me maar niet om te studeren, het lijken de stampertjes wel!
Vast wel meer dingen, maar wat me als eerste te binnen schiet: op tijd komen. Heus, ik probeer en wil het echt, maar op één of andere manier moet ik altijd snel, snel, snel om dan net voor de afgesproken tijd naar binnen te sjezen. Ik ben niet zo goed in het inschatten hoelang iets gaat duren. Dus dan moet ik ergens 10 uur zijn, zijn we al lang en breed opgestaan, maar dan presteer ik het om nog 20 dingen te willen doen terwijl we eigenlijk weg moeten. Heel onhandig...
Mijn gevoelens uiten, ik laat het lang opbouwen en dan ontplof ik.. probeer er wel beter in te worden haha
Heb je 5x nee gezegd tegen je werkgever wanneer hij aan je vroeg of je over wilde werken? Dat telt toch ook?
File parkeren, klusjes in huis, tekenen, iemand snel vergeven. Als iemand wat bij me flikt is het ook meteen klaar.
haha prachtig dit. Mijn zoon zei toen hij twee was: mama niet zingen, mama stofzuigen!! Wist toen mijn plek ook wel weer
Fiets band plakken!! In mijn studenten tijd meerdere malen geprobeerd, elke keer was de band daarna snel weel lek en eenmaal had ik een klapband terwijl ik de band net geplakt had en de fiets stil in de schuur stond ........ Klaar! Vanaf nu standaard naar de fietsenmaker voor een lekke band!
Planten verzorgen. Heb vandaag weer een cactus kunnen wegdoen... En veel sociale dingen. Ik ben gewoon super ongemakkelijk, kom slecht uit mijn woorden en kan gewoon geen oppervlakkige gesprekken voeren. Ben in nog veel meer dingen slecht, maar deze twee dingen kan ik mij dagelijks aan ergeren.
Gastvrij zijn, ik probeer het wel, maar ik vind visite vreeeselijk (daarin tegen ga ik wel graag bij een ander op visite). Lasagne maken kan ik ook niet.
Vroeg opstaan, pannekoeken bakken, grammatica en spelling, nee zeggen, ziek zijn, en mijn gevoelens uiten. O ja en kast indelen (vooral kleding) als de deur maar dicht kan
-Jus maken (scheelt dat we tegenwoordig bijna alleen nog maar vega eten) -Bellen -Op mensen afstappen -Fietsband plakken -De bovenverdieping schoon houden ( vergeet ik gewoon, tot ik ‘s avond de kinderen naar bed breng, verder kom ik er eigenlijk niet) -Namen onthouden -Steeds hetzelfde moeten doen: Eentonigheid kan ik echt niet tegen. Heel vervelend met een zoon met autisme... -Meespelen met rollenspellen. Na 5 min heb ik het wel gehad En ik denk dat er nog wel meer op de lijst kan