Met m'n man en m'n zoontje, ze maken me blij en gelukkig. Het leven ziet er met Steven veel mooier uit, gewoon het unieke dat je samen zo'n mensje hebt gemaakt. Ik sta er elke dag nog versteld van! ZUCHT..................
Ik ben heel gelukkig met mijn vriend, met het huis dat we samen gekocht hebben (ik kan niet wachten tot we kunnen verhuizen) en vooral ben ik gelukkig omdat we gekozen hebben voor een kindje. Ik hoop dat we snel zwanger zullen zijn.
ik ben gelukkig met en verliefd op: -man en dochter; -mijn zus en schoonbroeder; -mijn vrienden die zijn gebleven door dik en dun; -mijn 9 pluizige cavia-vriendjes; -mijn prachtige oude cello met de mooiste klank allertijde; -het feit dat ik geluk mag ervaren en er ook echt gelukkig mee kan zijn; -en niet te vergeten.. mijzelf! Omdat ik het, ondanks vele tegenslagen en niet altijd even goede gezondheid toch maar weet te flikken in deze maatschappij! Mijn lichaam gaf me mijn dochter en mijn zintuigen laten mij het leven proeven, horen, voelen, ruiken en zien. Daar ben ik mezelf dankbaar voor hihi..